8.

2.6K 78 77
                                    

"Asel keskin. Halit hocayla birebir dersin varmış," dedi sınıfa giren büşra.

Bunun üzerine çözdüğüm kitabı kapatarak sesizce eşyalarımı toparladım ve sınıftan çıktım. Dershaneye geleli 4 saat olmuştu. Erkenden gelerek kütüphanede test çözmüştüm. Daha sonra zaten saat 14.00 da fizik dersine girmiştik. Severek girdiğim fizik dersleri bugün işkence gibi gelmişti çünkü canan hoca işi bıraktığı için başka bir hoca işe başlamıştı. Üstelik adam çok gıcık, çok egolu, öğrencileri hor gören bir adamdı. Bugün iki fizik dersinin olaysız bittiğine şükür ediyordum gerçekten.

Şimdi saat 17.00 olmuştu bile. Fizikten sonra iki saat soru çözümü saatimiz vardı ama benim dershane paketime özel dersler de dahil olduğu için matematik, biyoloji ve fizikten birebir alıyordum. Gerçeği bu gidişle fiziğe falan girmezdim ben.

Neyse işte şimdi de halit hocayla olacak olan birebir sınıfına doğru gidiyordum. Merdivenleri indiğim sırada gözlerim, merdivenleri tırmanan Asaf hocayla kesişti. Anında kalp atış ritmim değişirken içten içe tekrar kendime kızdım.

Beni gören asaf hoca yine her zamanki gibi baştan aşağıya beni incelemişti. Yaz ayında olduğumuz için vazgeçilmezim olan eteklerimden mavi, kemer detaylı kot eteğim üzerimdeydi. Eteğim kısa olsa da şort etek olduğu için rahat ediyordum. Üstümde ise yeşil bir crop vardı. Takıp takıştırmaya aşık olduğum için bir elime gümüş bilekliğimi, bir elime beyaz bilekliğimi takmıştım.

Dün gece sahilden sonra eve döndüğüm gibi ilk önceliğim duşa girmek olmuştu. Duştan sonra saçlarımı ördüğüm için sabah dalgalı görünümü kazandırmıştım.

Aslında dürüst olmak gerekirse ilk önceliğim kendimi duşa atmak değil, asaf hocanın aldığı gülleri özenle suya koymak olmuştu. Aman canım neyse önemli bir bilgi değildi sonuçta!

 Aman canım neyse önemli bir bilgi değildi sonuçta!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beni incelerken ben de hızlıca onu süzmüştüm. Üzerinde hafif bol denilebilecek, ama ona rağmen kaslarını ve heybetli vücudunu belli etmeyi ihmal etmeyen lacivert bir tişört vardı. Altında ise siyah kumaş pantolonu ve pantolona eşlik eden siyah bir kemeri vardı.

Fazlasıyla iyi gözüküyordu. Sportif ama aynı zamanda fazlasıyla şık.

Bir kaç basamak daha çıkıp önümde durduğunda artık o bana üstten bakıyordu. Benden bir basamak alta olmasına rağmen uzun olan boyundan dolayı başımı yukarı kaldırmak zorunda kalıyordum. Aramızdaki mesafe azalır azalmaz o eşsiz kokusu burnuma dolmuştu. Bu koku karşısında insanın gözlerini kapatıp, boynunda soluklanası geliyordu.

İkimizinde gözleri yine buluşunca ilk konuşan o oldu.

"Neden derste değilsin?"

Müsade edersen gidecektim hocacığım!

"Birebirim var halit hocayla. Yanına gidiyordum tam," dedim açıklama yaparak.

ALEV +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin