başlangıç.

510 30 11
                                    

❗️UYARI: Eşcinsel ve +18 içerik, küfür, bağımlılık yapıcı maddeler, şiddet ve olumsuz örnek içerebilecek davranışlar. Bazı bölümleri psikolojik olarak hassas kişilerin okumaması önerilmektedir.

bu kitap inandıkları uğruna
canını verenlere ithaf edilmiştir.

son vapura yetişmek için yanından aceleci adımlarla geçen insanların aksine vapura yetişmeyi pek umursamıyordu. elinde can yücel'in bir şiir kitabı, sırtında haki yeşil parkası, boynuna astığı kırmızı atkısı ve ayağındaki postallarıyla onun devrimci bir genç olduğunu kilometrelerce öteden anlamak mümkündü. yavaş yavaş bindiği vapurun onun binmesiyle hareket etmesi bir olmuştu. içeride herkes kendisine oturacak bir yer ararken o buz gibi soğuk havaya inat dışarıda kalarak vapurun arka tarafına geçti ve oturdu. sert esen rüzgar kestane rengi saçlarını geriye dağıtırken gözlerini kıstı. parkasının cebinden sigarasını çıkardı. dudakları arasına kıstırıp bir kibrit yardımıyla yaktı. derin bir nefes çekti içine. zehirle doldurdu ciğerlerini. kitabını açtı ve birkaç dizeye göz gezdirdi.

Bunca zaman bana anlatmaya
çalıştığını, kendimi
bulduğumda anladım.
Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu
varmış,
Kendi yolumu çizdiğimde anladım..
Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat
okuyarak, dinleyerek değil..
BildikIerini bana neden
anlatmadığını, anladım..
Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün
kayıpmış,
Aşk peşinden neden yalınayak
koştuğunu anladım..
Acı doruğa ulaştığında
gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadığını
anladım...

son nefesini çektiği sigarasının izmaritini bu şiirin olduğu sayfaya bastırdı. kitabı kapatıp yanına koydu ve kalktı oturduğu yerden. kollarını demirlere yaslayıp denizi kokladı. gözlerini kapatıp istanbul'u hissederken beyninde can yücel'in mısraları dönüyordu.

"bir tek yaşayarak öğrenilirmiş hayat.
okuyarak, dinleyerek değil."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
resimdeki gözyaşları , bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin