(Yazar)
Camın önünde durmuş dışarıyı izliyordu Minho.Odasının ışığı kapalıydı ve içeriyi aydınlatan tek ışık dışarıdan vuran yıldızlardı.Kar henüz yağmıştı Tokyo 'ya. Oturduğu lüks rezidasdan neredeyse tüm şehir ayaklarının altındaydı.
Huzur içinde dışarıyı seyrederken dışarıdan ayak sesleri gelmeye başladı.İki topuklu ayakkabı yanlarında bir spor ayakkabı seside geliyordu.Yaklaştı ve kapının önünde durdu sesler.
"Hwa ben bu utançla daha fazla yaşayamam duydun mu beni?"
Yine kendisinde bahsediliyordu.Utançtı ailesi için hem erkek hem omega olamazdın ki.Yollu derlerdi ailenin statüsü düşerdi.
"Merak etmeyin efendim Jack size daha iyi bir oğul olacak."
Hemen sonra gülüşmeler ve ardından başka adım sesleri sonra kapının kilidi döndü.İçeri giren ışık gözlerini açıttı.Kapıda annesi bir oğlan ve bir sürü adam vardı.
"O artık seninle Hwa gittiği yerde bizden bahsetmediğinden emin ol.Hoş artık o kadar zengin olmayacağı için a birde konuşamıyor zaten"
Annesinin böyle konuşmasına alışıktı.Gururlu bir omegaydı annesi hemde kadın.Bakışları yan tarafa döndüğünde esmer tenli bir kadı gördü yanında kendi yaşlarında iki oğlan.Biri lüks giyimli serseri gibiydi alfa olduğu fermonlarından belliydi.Diğeri ise takım elbiseli uzun boylu biriydi.Oda alfaydı.Ne güzel.diye geçirdi içinden aileleri çok şanslıydı.
Esmer tenli kadın yavaşca yanına geldi ve eğilerek koltukta oturan bedenle boylarını eşitledi.Gözlerinde merhamet ve sevgi vardı.Eli çocuğun yanağına uzandığında oturan beden kendini geri çekti.
"Ondan kaçmam senin yerinde olsam malum evlatlıktan reddedildikten sonra seni götürmeye razı oldu.Senin gibi bir utanç doğurduğuma inanamıyorum sevin babanın yanına gidiyorsun."
Hemen sonra yüzünde ki tebessüm ile yanında ki spor giysili oğlana döndü.
"Jack oda boşalırsa yerleşe bilirsin oğlum."
"Sağ ol anne."
İçeri gittiler Minho yüzüne düşen gözyaşına izin verdi.Anne ne kadar uzak bir kelimeydi onun için.Ya babası o şimdi mi gelmişti aklına bir oğlu olduğu.
Yüzünde hissetiği el ile irkildi esmer kadındı göz yaşlarını silen oturan bedeni kendisine çekip sarıldı.Uzun bir müddet öyle kaldılar.Ağladı Minho tanımadığı ama ona güven veren kollar arasında bir süre sonra uyuya kaldı.Kadın arkasından onu izleyen bedene döndü.
"Onu al Hyunjin koreye hemen dönmemizi gerek."
___1.Bölüm sonu____
Selam yeni bir omegaverse ile karşınızdayım ve yine UKEMİN SEMESUNG olacak War// minsung kitabımdan içermeleri olacak ve shipler tamamen aynı.
eni bölümde görüşelim.
Bu bölümde ki karakterler..
👇👇👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart
FanfictionMinho konuşamayan bir erkek omegaydı.Günün birinde üvey annesi ve kardeşiyle yaşamaya başlarsa ne olur UKEMİN SEMESUNG #Changnin etiketinde 🥇1.#Stray etiketinde 2🥈.#