~10

326 28 15
                                    

(Seungmin)

Girdiğim binanın koridorları sessiz ve oldukça ürkütücüydü.Şu an hasyanedeydim ve bir pisikiyatrinin en son bulunması gereken yere gidiyordum;Morg.

Soğuk koridorun sonunda ki odada bulunanan  morga girip hızla dolapların üstünde yazan ismleri okumaya başladım.

"Lanet olsun Luna ne demeşti bu ismime Her,Herk,BULDUM HERA."

Ardadığım ismin yazılı olduğu dolabı çektiğimde içinde beni bir çanta bekliyordu.Heycanla çantayı açtığımda kardeşimin iyi iş çıkardığını görüp gülmeye başladım.

Heycanla çantayı açtığımda kardeşimin iyi iş çıkardığını görüp gülmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet,dışardan masum bir kuzen ikilisi gibi görüne bilirdik.Ama bu benim keskin nişancı bir süikastçi ve kız kardeşimin bir mafya kraliçesi olduğunu değiştirmezdi.

Çantayı tekrar kapatıp hızla morg'dan çıkarken I.N in kameraları halletmesini diliyordum.Merdivenleri geçip otoparka indiğimde siyah arbaya yaslanmış beni beklediğini gördüm.

Merdivenleri geçip otoparka indiğimde siyah arbaya yaslanmış beni beklediğini gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aldın mı?"

Sorusuna elimde ki çantayı sallayarak karşılık verdiğimde gözleri parladı.

"Tanrım seung sen bir mucizesin."

I.N arabaya binince bende çantayı kaputa yerleştirmek için arka tarafa gittim.Çantayı koyup ön tarafa doğru gidecekken arka tarafımda bir silahın sesini duyduğumda yerimde kaldım.

"Ellerini kaldır hemen..."

Boğuk gelen ses içe yan aynadan bana bakan arkadaşıma arabayı gazlaması için işaret verdim.Gazı kökleyip arabayı çalıştırdığı anda hızla arkamı dönüp silahı tutan kişinin elinden silahı aldım.Yüzüne yediği yumrukla savrulurken sesinin yüzünde ki maskeden boğuk geldiğini anladım.

Aniden diz kapağıma vurunca yere düştüm.Yüzüme yediğim ikinci bir yumruk ile silah öteki tarfa yuvarlanmıştı.

Silaha doğru atılınca ayak bileğinden tutup yered doğru çektim.Kendisinden önce silaha doğru uzanıp aynı hızla ense köküne vurduğumda bayılmıştı.

"Lanet herif kimin adamısın acaba?"

Telefeonum çalmaya başladığında bir elimle onu kulağıma götürürken diğeriyle,adamın maskesini açıyordum.

"Seung neredesiniz?"

"........"

"SEUNG?"

"Polis bayıltmanın cezası kaç yıl çünkü CB97 şu an baygın yatjyor."

Bölüm sonu_______

OY VE YORUM UNUTMAYIN

~Nam Ra

My heartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin