Noona bizi zorla dışarı çıkartmış ve yan komşuya getirmişti.Geçen sefer bahçede gördüğüm alfa'nın evine.
Salonda Hyejin noona , Bay ve Bayan Han konuşuyorlardı.Felix ve Hyujin arada konuşmaya katılıyordu.Çift işaret dili bildiği için bazen benide zorla sohbete katıyorlardı.Genel anlamda tatlı bir çiftti,ancak konuştukları konu fazla ilgim dışıydı.
"Minho sıkılmışa benziyorsun istersen Jisung'un yanına git."
Kimden bahsediyorsunuz bakışlarımı attım.
"Ah,kocamın kususruna bakma Jisung bizim oğlumuz stüdyodadır şimdi."
Başımı sallayıp onayladığımda Bayan Han hizmetlilerden birine işaret verdi.Hizmetliyi takip ettiğimde oldukça büyük bir kapının önüne gelmiştik.İçerden müzik sesi geliyordu.
Kapıyı çalacak olan hizmetliyi durdurup ben hallederim işareti verdim.Onaylayıp yanımızdan ayrıldı.İçerde çalışan kişiyi rahatsız etmemek için kapıdan müziği dinlemeye başladım.
Ben kuraklığım sen yağmursun, ben kağıdım sen şiirsin
İlgin, boş kalbimin aydınlığını değiştiriyor, ışığımsın
kolların evim, nefesim, Tanrım
Tekrar uçtuğumda beni yakaladın
Son baharın son günleri hüzünlüydü*
Ama sen geldikten sonra sırıtan yüzüm solmadı
Neden neden geriye dönmek istemiyorum
Diğerlerinin arasında en parlak olan
sana her şeyimi vereceğim
Her gün her gün seni hissedebiliyorum
Yarını yarını bekleyemiyorum
Gülüşünün bu sefer nasıl parlayacağını, beni nasıl güldüreceğini merak ediyoru
Daha önce duymadığım bu şarkıya muhteşem bir ses eşlik ediyordu.Sözlerinin anlamları ise insanı derinden etkiliyordu.
Kapıyı çaldığımda "Gel" sesini duyunca yavaşca kapıyı açıp içeri girdim.Geçen gün bahçeye düşen çocuk yerde boylu boyunca yatıyordu.
"Anne yine beni azarlayacaksan başka zaman lütfennn."
Gözlerini açmadan söylenmişti.Etrafa göz attığımda buranın bir kayıt ve dans stüdyosu olduğunu gördüm.Dans...Bazılarının hayali bazılarının haytı olurmuş.
Benden cevap gelmeyince yerden kalktı ve aynaya baktı.Göz göze gelmemizle önce gözlerini kıstı.Sonra ovaladı ve kapatıp tekrar açtı.Hemen sonra gülmeye başladı.
"Ahahah yorgunluktan kafayı yedim sanırım.Rüya görüyorum."
"Rüya olmamı mı isterdin?"
Ellerimi okuyunca gözleri büyüdü.Hemen ardından arkasını döndü.
"Annem misafir çağırdı değil mi?"
Kafamı olumlu anlamında sallayınca stüdyoya göz attı.
"Şey biraz dağınık ama şuraya otura biliriz."
Onaylayıp gösterdiği yere ilerledim,bir kaç armut koltuk ve minik bir sehbadan oluşan bir oturma köşesiydi.
"Şeyyy,pek düzgün tanışamdık aslında Han Jisung ben 20 yaşındayım."
"Lee Minho 21 yaşındayım konuşamıyorum.Anlamışsındır zaten."
Gülerek başını salladı.
"Dans ve müzik ile ilgileniyor musun?"
"Ah,evet çaylak düzeyde şarkı yazıyorum ve besteliyorum birde Changbin hyung var."
"Dışardan dinledimde oldukça anlamlı sözleri var."
"Evet,genel olarak yanlız ve tek insanları konu almayı seviyorum.Ummm,sen?"
"Bir ara ilgileniyordum ağırlıklı olarak dans."
"Bu muhteşem ama şimdi bıraktın mı?"
"İsteyerek olan bir şey değildi.Bana kalsa pröfesyonel olmak isterdim."
"İstersen sana öğrete bilirim ,ne dersin?Hyejin noonadan izin alır her hafta çalışırız?"
"Gerçekten mi çok sevinirim"
Aniden gelen bir sevinç dalgasıyla kendisine sarılmıştım.Önce donup kalsada daha sonra karşılık vermişti.Ne yaptığı mı anladığım an utanç ile geri çekildim.
"Şey kusura bakma ani oldu."
"Önemli değil,sofra hazırdır hadi yemeğe gidelim."
Beraber üst kata çıkıp yemek yemiştik.Daha sonra Hyejin Noonaya izin konusunda biraz yalavrmıştık.Başta izin vermesede haylim olduğunu söylediğimde izin vermişti.
Oradan ayrılırken Jisung ile haberleşmek üzere birbirimize numaralarımızı verdik.Heyecan her bir hücremi ele geçiriken gelen mesaj ile dahada heyecanlanmıştı.
41***
Minho ben Jisung haftaya Cuma görüşürüz
Bölüm Sonu-------
Oy niye vermiyorsunuz?Yorumda yok?
Neyse hoşcakalın.
~Nam Ra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart
FanficMinho konuşamayan bir erkek omegaydı.Günün birinde üvey annesi ve kardeşiyle yaşamaya başlarsa ne olur UKEMİN SEMESUNG #Changnin etiketinde 🥇1.#Stray etiketinde 2🥈.#