Medyada ki şarkıyla okuyun.
Hanji;Hey Minho hazırsan çıkalım...
Lino;Aaa,hayır daha hazır değilim.
Hanji;Ama sabahtan beri hazırlanıyorsun.
Lino;Tamam,saçlarımı yapıp geliyorum.
Hanji;Rahat bir şeyler giyseydin dans ederken uygun olsun.
Lino;
Bu nasıl olmuş..?
Hanji;hadi bekliyorum
(...)
Kapıya çıktığımda Jisung'un siyah bir motora yaslanmış beni beklediğini gördüm.Yanına geldiğimde kafasını kaldırıp gülümsedi.
"Geldiği mi nasıl anladın?"
"Eh,fermonların çok güçlü diyelim."
Gülümsediğimde motorun üstünde ki kaskı alıp kafama taktı.Diğer kaskı da kendi başına geçirip motora bindi.Bense öylece durmuş son model motoru izliyordum.
"E hadi geçsene arkama."
Yutkunup bir kez daha motora baktım.Ardından gözlerimiz kesiştiğinde korktuğumu anlamış gibi elini bana doğru uzattı.
"Korkacak bir şey yok merak etme bana tutunursan bir şey olmaz."
Yüzünde güven verici bir tebessüm vardı.Önce eline sonra tekrar gözlerine baktım.Kafasını olumlu anlamında sallayınca elini tutup yavaşca arkasına oturdum.
Motoru çalıştırarak önce bahçeden ardından büyük binalrın arasından çıktı.Motor hızlandıkça kaska rağmen rüzgar yüzüme çarpıyordu.Hızladığını hissettiğimde kollarımı beline sardım.Kafamı sırtına yasladığımda Han Nehri'nin üstünden geçiyorduk.
Biraz daha yol aldıktan sonra spor tesisi gibi bir alana motorunu park etti.Ben hayranlıkla etrafı izlerken elini omzuma koyup beni içeri yönlendirdiğinde oldukça şaşırmıştım.Dev bir dans stüdyosuydu.
"Evet,Minho buraya girdikten sonra ben senin arkadaşın değil öğretmeninim tamam mı?"
"Tamam,hocam yani nasıl isterseniz."
Gülümseyerek elindeki telefonu ses sistemine bağladı.Müzik çalmaya başladığında bana doğru döndü.
"Yavaş bir karegrafi beni tekrar edersen kolay öğrenirsin."
Onayladığımda,müzikle beraber dansa başladı.Bir yandan dans ediyor bir yandan daha iyi anlamam için adımlarını söylüyordu.Bir kaç kez dansı gösterdi.
"Bir,iki,üç..."
Hayranlıkla kendisini izlerken dansı bitirdi.Benim başlamam için işaret verdiğinde oldukça heyecanlanmıştım.Müziği başlattığında onun yaptığı hareketleri tekrar etmeye başladım.Ancak bir yeri sürekli yanlış yapıyordum.
En sonunda beni izlediği yerden ayrılıp yanıma geldi.
"Duruşun yanlış en başta belini neden o kadar eğik tutuyorsun?"
Bir eliyle belime bastırıp diğer eliyle omzumu geriye doğru çekmişti.Geri çekilmesini beklerken iki elinide belime getirmiş tek ayağını iki ayğımın arsına koymuştu.
"Şimdi adımlarını düzleştirekim hazır başla."
Yıldızlara bak düşüyorlar
Ayılıyorlar gökten, görüşürüz
Bir kehanet olmalı şelale gibi
Bu gece sana sevgi yağdırıyorlar
"Bir,iki,Sağ.."
Kendine bak
Aklından çok şey geçiyor
"Kendimi göstermeye hazır mıyım bilmiyorum"
Endişeleniyorsun gece gündüz
"Dört,beş,Sol..."
Sakın kendine söyleme
Yeterli olmadığını
Gerçekten iyi olduğundan eminim
Sen mucizesin, mucizesin
Sen Youtiful'sun*
Şarkı bittiğinde bizde durmuştuk aynadan bir birimizi inceliyorduk.Terlemiş ve giydiği beyaz tişört kendisine yapışmıştı.
"Bugünlük yeter bence hem hava kararıyor."
Onaylayıp kyafetlerimi yedekleriyle değiştirip tekrar motora bindik,artık dahah az korkuyorudum.Han nehrinin yanından geçerken kollarımı iki yana açıp yüzüme çarpan rüzgarı hissetmeye başladım.
Rüzgar san ki üstümde bulunan tüm yükleri alıp götürüyorudu.Tabii,bunda rüzgara karışan ve önümde oturan alfanın lavanta kokusu da dahildi.
Sahi,her şeyden kurtulabilir miydim?Kirlenmiş ruhumu tekrar kurtara bilir miydim?Ben bunları düşünürken ön Jisung bir şarkı mırıldanmaya başladı.Gecenin sesizliği onun sesi ile bölünüyorudu ancak sesizliği bölünen bir tek gece olmayacaktı.
Ben Lee Min ho artık konuşmak için geçerli bir sebebim vardı.Ve sanırım bunun adı aşkdı.
---Bölüm Sonu
Evet,çok soft bir bölüm oldu ancak war'dan bilenler bilir kaos ana ship üzerinden pek olmuyor.Ve bu fic biraz soft olsun istiyorum.
Medyadaki şarkı bölümde geçen şarkıyla aynı ve moralim bozuk olduğunda dinlediğim şarkılardan lütfen dinleyin.
Sizi seviyorum.Hoşcakalın.(Mesajlarıma geri dönmeyen canım bestiem sana tripliyim.Lolasaslls umarım mantıklı bir cevabı vardır.)
Oy ve yorumu unutmayın.
~Nam Ra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart
FanfictionMinho konuşamayan bir erkek omegaydı.Günün birinde üvey annesi ve kardeşiyle yaşamaya başlarsa ne olur UKEMİN SEMESUNG #Changnin etiketinde 🥇1.#Stray etiketinde 2🥈.#