Evde tatlı bir telaş vardı.Karakoldan döndükten sonra Hyejin noona Luna'nın bizde kalması konusunda ısrar etmiş ve Luna bizde kalmaya başlamıştı.
Hamile olduğu için yerinden asla kaldıramıyordu noona.Luna ne kadar oturmak istemesede en sonunda kendini yine odasında yatakta veya salonda koltukta buluyordu.
Hyujin de alfa olduğundan dolayı evden resmen kovulmuştu.Hyejin noona evden içeri almayınca Felix kahkahalar eşliğinde nişanlısını evden götürmüştü.
Bugün Jisung ile tekrardan buluşacaktık.Beni diğer arkadaşlarıyla tanıştıracağını söylediğinde oldukça heyecanlanmıştım.Ben hazırlanırken Luna'da bizimle gelmek istiyordu.
"Luna arkadaşıma sorsam olur mu?"
"Sor lütfen sor Minho evde tıkılmaktan bıktım."
Aslında oldukça kafa dengi ve güzel bir kızdı.Hafif esmer bir teni ,siyah saçları ve kahverengi gözleri vardı.Yüzünde,kol ve bacaklarında olan morluklar hafifde olsa belli oluyordu.Sağ kaşı ve dudağında ki yaralar kapanmaya başlamıştı.
Hanjii;Minho aşağıdayım geliyor musun?
Lino;Evet geliyorum. Ben şey diyeceğim hani sana bahsettiğim Seungminin kuzeni var ya oda bizimle gelmek istiyor.Adı Luna.Bahsettim.
Hanjii;Luna mı?Umarım düşündüğüm kişi değildir.//
Tabiii gelsin ne olacak.
Kafamı telefondan kaldırıp bana bakan Lunaya döndüm ve kafamı salladım.
"Ay gerçekten mi?Hazırlanıp geliyorum."
Merdivenden hızla çıkarken arkasından koşmaması için bağırmak istedim.Ama yapamazdım.En zoruda buydu işte insanlar benden kafasını çevirdiği anda hiç bir şey söyleyemiyordum.
Yavaş adımlarla dışarı çıktığımda Jisungu gördüm bir arabaya yaslanmış ve bizi bekliyordu.Göz göze geldiğimizde el salladım o da aynı şekilde karşılık verdi.Yanına gidip kaputa yaslandım.
"İyi misin Minho-ah kötü görünüyorsun?"
"İyiyim merak etme."
Ona güven verici bir gülüş sunduktan sonra kendisini incelemeye başladım.Siyah bir tşört ve aynı renkte bir pantolonu vardı.Pantolonunun dizleri yırtıktı ve kendisine serseri havası veriyordu.
"Kombinimi aşırı beğendin sanırım senin kide fena olmamış."
Kafamı kaldırdığım an sırıtan yüzüne denk gelince utancımdan kıpkırmızı olmuş bir halde bakışlarımı kaçırdım.
Bende benzer renklerde giymiştim siyah tişört ve pantolonum vardı.Ayrıca hoşuma gittiği için birde zincir detayı eklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart
FanfictionMinho konuşamayan bir erkek omegaydı.Günün birinde üvey annesi ve kardeşiyle yaşamaya başlarsa ne olur UKEMİN SEMESUNG #Changnin etiketinde 🥇1.#Stray etiketinde 2🥈.#