Yanı başımda çalmaya başlayan alarm ile uyandım.Güneş odanın içine vuruyordu.Uykumu açması için elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim.Hyun mutfak taki bar tipi sandalyelere oturmuş kahvesini içiyordu.
"Oh hyung günaydın."
Başımı sallayarak gülümsedim.Mutfakta çalışan beta önüme süt koyunca göz göze geldik.
"Bay Hwang söyledi efendim."
Sinirle kafamı hyunjine çevirdim.Sırıtarak suratıma bakıyordu.
"Süt ne be çocuk muyum ben?"
Yanıma gelip yanaklarımı sıkınca ellerine vurdum.Ondan büyüktüm çünkü bana hyung diyordu.
"Napim çok tatlı duruyorsun."
Sinirle sandalyeden kalkıp masada duran peçeteliği elime aldım.Sırıtması peçeteler ile üstüne yürüyünce kayboldu.
"Hyung ne-"
Peçeteleri ağzına tıkmam ile susumuştu.Bir yandan gülüyor bir yandanda ellerimi itmeye çalışıyordu.
"Hey siz ikiniz ne yapıyo-"
Hyejin noona bir anda içeri girmiş ve bizi görmüştü.Şaşkınlıkla bir bana birde Hyunjine bakıyordu.Bir anda kahkaha atmaya başlayınca bulunduğumuz pzisyona baktım.Dizim Hyunjinin bacak arsında duruyordu.Hyunjinde ellerini omuzlarıma koymuş ve o halde kalmıştık.
"T-tanrım Hyun,Minho ahaa çocuklar aklıma neler geldi biliyor musunuz?"
İkimizde kıpkırmızı olmuş bir şekilde bir birimizden ayrıldık.O üstünü düzeltirken bende etrafa bakıyordum.
"Jinnie~"
Duyduğum aegyolu ses ile noonanın arkasına baktım.Sarı saçlı genç bir çocuktu.Papatya kokulu fermonlarında ki gerginlik buraya kadar geliyordu.Hyunjine baktığımda ayağa kalkımış ve noonanın arkasından geçerek konuşana doğru ilerlemişti.
Hyejin Noona yanıma geldiğinde gülümseyerek ellerini kaldırdı.
"Şimdi izle kaosu.
"O kim noona?Ve neden beni öldürecekmiş gibi bakıyor."
"Hyunj inin nişanlısı eh pek doğru bir halde görülmediniz."
Yüzüme bakıp hafif bir kıkırtı koyorken ben kulaklarıma kadar kızardığıma yemin edebilirdim.
"Yongbok-ah senin ne işin var burda?"
"Ne işim mi var?Nişanlımı evine gelemez miyim?"
Noona yanımda gülmeye devam ederken Hyunjin şaşkınlıkla nişanlısına baktı.
"Yok güzelim.Yani sabah sab-"
"Ne var sabahsa Hyejin noona kahvaltıya çağırmıştı ama gördüm ki sen başka şey yemekle meşgulsün."
Hyujinin yanından geçerek mutfağa girdi.Yanıma yaklaşırken gerilmiş ve bi adım geriye çıkmıştım.Sinirle yanıma geldiğinde gözlerime baktı.Sonra yüzüne bi sırıtma geldi ve kahkahya dönüştü.
"Avvv,Hyunjin naptında bu tatlı kendiciği kızdırdın?Sen da az değilmişsin kahvaltıdan önce peçete yedirmek."
Noonada onun kahkahalarına katılırken Hyunjin ve ben şaşkınlıkla birbirimize bakıyorduk.
"Ne oluyor yaaaa."
"Şey,öncelikle seni korkuttuğum için özür dilerim ben Felix kardeşinin nişanlısıyım.Noona davet etti eh minik bir şaka yapmak istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart
FanfictionMinho konuşamayan bir erkek omegaydı.Günün birinde üvey annesi ve kardeşiyle yaşamaya başlarsa ne olur UKEMİN SEMESUNG #Changnin etiketinde 🥇1.#Stray etiketinde 2🥈.#