Mekana aniden girmeye başalayan adamlar ile Eun yerde sürünerek diğer tarafa geçmişti.Bende peşinden gittiğimde barın arka kapısına doğru koşmaya başladık.Tabii ben destekli ayağım içe ne kadar koşabilirsem.
En sonunda nefes nefese kalıp bir duvara yaslandım.Lanet olası bar labirent gibiydi.
"Eun,ben devam edemiyeceğim."
Eun yanıma gelip diz çökerek elini bacağıma koymuştu acı içinde inleyip geri çekildim.
"Siktir,platine bir şey olmamıştır umarım."
"Ben devam edemem."
"Tamam halledeceğim sıkıntı yok."
Kollarıma destek vererek sağ tarafta bulunan koridora girdi.Ben duvardan destek alarak yere otururken o ise elini beline atıp eteğinin bel kısmından mini bir bıçak çıkarmış ve ceketinin koluna sabitlemişti.
Benim bakışlarımı gördükten sonra yanıma gelip yüzüme cebinden çıkardığı siyah bir maske takmıştı.
"Olabildiğince onları oyalamalıyız."
Aniden arkasında beliren eli silahlı gölge bana bir deja vu yaşatsada sesim çıkmamış korkuyla ona dönmüştüm.
"Hey,Ivan burada iki kaçak var."
Eun'un kolunu tutup çekiştirerek götürürken başka bir tanesi beni ayağa kaldırıp peşinden sürüklemişti.Kolumu deli gibi sıkıyor ve ayağımın halini görmezden geliyordu.
Tekrar az önce kaçtığımız yere gelince arkama geçip beni iteklemişti.Zaten koltuk değneksiz ayakta duramayan ben yere adeta çakılmıştım.
"Seni oruspu çocuğu,körmüsün ayağı hasarlı!!!!!!"
Eun öfkeyle çemkirince kolunu tutan adam suratına güçlü bir tokat indirip onu yere yıkmıştı.Başı önüne eğik haldeyken yumruklarını sıktığını görebiliyordum.
"Lucas ve Emy patron gelene kadar şunları diğerlerinin yanına koyun."
Az önce masada gördüğüm kız yanıma gelerek beni yerden kaldırmıştı.Erkek Eun'un kolunu tutması ile Eun sert bir hareket ile kolunu kurtarıp diğer insanların olduğu tarafa çökmüştü.
Arkasından gelen adam elini bağlarken benim ayağımdan dolayı hiç bir şey yapamayacğımı düşünüyor olmalıydılar.Eun ile göz göze geldiğimizde yavaşça yanını işaret etti.Önce önümde duran korumayı kontrol edip yanına kaydım.
"İyi hissediyor musun?"
"Evet,acısı biraz azaldı."
"Patronları gelene kadar bu sikik yerde kalmalıyız."
Ardan biraz zaman geçmişti ki etrafta bekleyen adamlar çekilmeye başlamıştı.Çoğunun yüzünde pis bir sırıtma yerleştirmişken Eun'a dönüp baktım.O da kaşlarını çatmış ve doğruca gözlerini barın çıkış kapısında duran silüetlere dikmişti.Aniden gelen tıslama sesiyle barın içi tuhaf bir duman ile kaplanmış herkes öksürmeye başlamıştı.Başıma aniden saplanan ağrıyla zihnime hücum eden görüntüler aklımı allak bullak etmişti.
"Minho sağ ayaka sağ SAĞ."
Büyük olan artık karşısında ki nin sabrını sonlandırmıştı.Ama hala yerde masum masum oturup karşısında ki yüze bakıyordu.İki dakikalık sesiz bakışöadan sonra ikiside kahkahaya boğulmuştu.
"Hatırlıyorum."
Hatırlıyordum her şeyi her yolu en son olanları hepsini hatırlıyordum gittikçe bulanıklaşan görüntülerle birlikte karanlığın esiri oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart
FanfictionMinho konuşamayan bir erkek omegaydı.Günün birinde üvey annesi ve kardeşiyle yaşamaya başlarsa ne olur UKEMİN SEMESUNG #Changnin etiketinde 🥇1.#Stray etiketinde 2🥈.#