7

386 34 20
                                    

Hyun ile seungminin evinden dönüyorduk.Giderken jeongini de eve bırakmıştıkNormalde ben tek başıma terapi için gelecektim ama diğerleride buluşmak istemişlerdi.

"Hyung,bizim bir arkadaş grubumuz var seni de ekliyeyim mi?"

"Grup mu?Şeyy,kimler var?"

"Ehhh,çok kalabalık saymaya kalksam hatırlaymazsın."

"Peki o zaman..."

Eve girdiğimizde Hyejin noona mutfakta Felix ile bir şeyler pişiriyordu.Hyunjin gülümseyerek Felix'e sarıldığında bende odama çıktım.Ta bi çıkarken noonanın pişirdiği kurabiyelerden bir kaç tanesini aşırmıştım ve cevabı peşimden gelen bir terlik olmuştu.

[Ned sunnim!!!!!!!]

Visualprensi,Lino kişisini ekledi.

Seungmo;Aaaa minho gelmiş

In.fox;Hoş geldin hyung

Visualprensi;Gençler sizie bahsettiğim hyungum Minho.

Lino;Merhaba

Hwayeji;Merhaba,ben kuzenin Yeji

Lino;Kuzen???

Visualprensi;Ben sana sonra anlatayım

Snasana;Ne alaka Sana benim senin adın Hyunjin

Visualprensi;Ya noona sana yani minhoya

SnaSana;Haa tamam Bende Sana adım Sana dalga geçeni...

Abipapatyaçayı;Sana Sana Sana yağ verdiğinde almazsan Sana Sana kırılır.

SnaSana:Yeojun yok sana beomgyu falan bi daha gelirsin eve...

Abipaptyaçayı;Aaa,o mesajlafı kim yazmış aaa

Beombum;Ne boş yaptınız amk

Jihyooo;BEOM!!!!O nasıl söz?

Jihyooo;Ayrıca gruba çocuk yeni geldi otistik sanacak

Visualprensi;Minho sana şöyle anlatayım.Sana ve Jihyo Noona (alfa omega)oğulları Beomgyu(omega)sevgilisi yeonjun(alfa),Yeji üvey kuzenimiz

Seungmo;ŞERFSİZ Jİ WOO LUNA'YI DÖVMÜŞ

Gruba gelen mesajdan sonra Hyunjin hızlıca evden çıkmıştı peşindende ben gelmiştim.

"Sen sormadan ben söyleyeyim.Luna seung un kuzeni omega ji woo da eşi aile isteğiyle evlendiler ama Ji woo Lunaya şiddet uyguluyordu.Biliyorduk ama şikayetci olmuyordu.Şu aylarda hamileydi 8 aylık.Bugün içip gelmiş komşular şikayet etmiş."

Bir karakolun bahçesine girdiğimizde peşimizden Seungmin in arabası girmişti.Hızlıca karakola girdiğimizde seung koşarak bir kıza sarıldı.Siyah omjzlarına gelen saçları vardı.Yüzü şiddet izleri içindeydi.

"Ah,seung sürtük kuzenine ne kadar meraklısın."

"Ama sende öyle olmalısın değil mi?"

Hyunjin tam adama doğru koşacakken adamın suratına aniden inene bir yumruk bütün hareketleri durdurmuştu.

"Bir hanımefendi ile böyle konuşammazsınız GÖTÜRÜN!"

Adamın koluna giren 2 polis memuru onu hızla götürürken polis yanımıza geldi.

"Merak etemeyin uzun süre oradan çıkamaz."

"Teşekkür edrim bay?"

"CB97 deyin gerçek adımı paylaşamıyorum."

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pisikolog SEUNGMİN ölüyorummmmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pisikolog SEUNGMİN ölüyorummmmm.Bu ikisi doktor ve polis allahım kaos geliyor.)

BÖLÜMSONU_____

KISA kısa yazıyorum çünkü pek evde olmuyorum ev okul arası bayağı sürüyor.Saat 8 de başlayan derse yetişmek için 6.30 da otabüse biniyorum.Dersim 15.20 de bitiyor eve gelene kadar 16.40 oluyor.Akşam yemeği ödev derken süre yetmiyor.Bazen ders çalışamıyorum.zaten bugün denemem vardı.

Yukarıda ki fanartı kullanmayı çok istiyordum.

Sanırım yeter;yeni bölüm 6 oy 10 yorumda gelicek

Neyse hoşcaklın.

~Nam Ra




My heartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin