Ay hoş geldiniz güzellleeriimm🎀
Nasılsınız? Umarım çok çok iyisinizdir.Pusula'yı yazmayı çok özlemişim🥹
Daha fazla uzatmıyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
İyi okumalar!✨
Yorum yapmayı ve oylamayı lütfen unutmayın. Burada, hâlâ benimle olduğunuzu bileyim.🤍
🧭
"Gerçekten hazır hissediyorsun değil mi bir tanem?" Özge'nin güzel saçlarını okşarken parıltılı gözlerindeki mutluluk içimi ısıtıyordu.
"Evet öğretmenim, hemde çok hazırım. İnelim mi artık aşağıya?" Dedi gülümseyerek.
"Sakın kendini zorlama ama tamam mı? Sana zarar gelmesini istemiyorum. Abinler ve halanlar da öyle."
"Ya tamam öğretmenim gerçekten artık inebilir miyiz?"
Güldüm hafifçe. Ardından tekerlekli sandalyenin arkasına geçerek asansöre doğru ilerlemeye başladım Özge'yle birlikte. Aşağıya indiğimizde herkes masaya oturmuş, bizi bekliyordu.
"Nerde kaldınız kuzucum?" Dedi Firdevs hala bizi görür görmez.
"Öğretmenim saçlarımı ördü hala, bak nasıl olmuş?"
"Oyy çok güzel olmuş kınalı kuzum benim."
Özge aldığı tepkiye gülümserken Mirza sandalyesinden kalkıp yanımıza geldi ve elini belime koyup, "Sen geç otur, Özge'nin sandalyesine oturmasına ben yardım ederim." Diye mırıldandı. Tekerlekli sandalye masaya göre alçak kaldığı için, Özge'de sandalyeye oturuyordu.
"Aslında Özge'nin size, hepinize göstermek istediği bir şey var." Derken söylediklerini es geçip bakışlarımı önce Mirza'ya ardından sırayla herkese değdirmiştim.
"Neymiş?" Ömer'in sorusuyla Özge uzanıp elimi tuttu. Herkes merakla ikimize bakıyordu. Hemen arkamda duran Mirza'nın varlığını ise net bir şekilde hissediyordum.
"Öğretmenim.." Özge derin bir nefes alırken elini sıkı sıkı tutuyor, gözlerine güven verircesine bakıyordum.
"Yapabilirsin Özge. Daha önce de yaptın. Hadi güzelim.."
Mırıldanışımın ardından bedenini yavaşça kaldırarak titreyen bacaklarının üzerinde durdu. Ortamda derin bir sessizlik vardı. Bütün dikkatim Özge'de olduğu için tepkilerini göremiyordum ama muazzam bir şaşkınlığın içinde olduklarına emindim. Derince soluklanıp abisine doğru bir adım attığında ise Firdevs halanın ağlama sesini işittim. Bakışlarım Mirza'ya kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUSULA | TAMAMLANDI.
ChickLit03.11.2022 | 21.51 ❕𝘆𝗮𝘇 𝗱𝗶𝘇𝗶𝘀𝗶 𝘁𝗮𝗱𝛊𝗻𝗱𝗮, 𝗰̧𝗲𝗿𝗲𝘇𝗹𝗶𝗸 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝘂𝗿𝗴𝘂𝗱𝘂𝗿. 𝘁𝗮𝗺𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗮𝗰𝗲𝗺𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗲𝘀𝗲𝗿𝗶 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗸𝗹𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗯𝗲𝗿; 𝗯𝗮𝘇𝛊 𝗺𝗮𝗻𝘁𝛊𝗸 𝗵𝗮𝘁𝗮𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘃𝗲 𝗼𝗹𝗮𝘆 𝗼̈𝗿𝗴𝘂̈𝘀𝘂̈𝗻𝗱𝗲 �...