Upuzun bir aradan sonra hepiniz hoşgeldinizz🫶🏻
Efsun'u, Mirza'yı, Ömer'i, Özge'yi, Pelin'i o kadar özlemişim ki anlatamam..🥹
Aslında daha uzun bir bölüm olmasını istiyordum ama aklımdaki tüm gidişatı bir bölüme sığdırmak istemedim. Umarım beğenerek okursunuz.🧚🏻♀️
İyi okumalaarr!❤️🩹
(Sınır koymuyorum ama lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyim güzellerim.🫂)
TikTok: @wattpadyazariyimcanim
İnstagram: yeyipicipyaziyorum🧭
23 Mayıs, 2018 (02.34) ;
Doktor son bir defa hemşirenin hazırladığı elektroşokla orta yaşlardaki kadına müdahale edip olumlu bir yanıt alamayınca pes etti.
"Devam edinsenize durmayın!" Diye haykırdı delikanlı var gücüyle annesiyle arasında olan cama vururken. "Size diyorum devam edin! Kurtarın annemi!" Gözyaşları sicim sicim yanaklarından aşağıya doğru süzülürken ruhu canından çıkıyormuş gibi hissediyordu ilk defa Mahir Mirza.
"Ölüm saati, 02.39." Dedi doktor soğukkanlılıkla ardından beyaz örtüyü kadının başına kadar çekti.
"Örtme!" Tekrar bir feryat koptu camın arkasındaki genç adamdan. "Aç annemin yüzünü.. Örtme.." Boğazının acıdığını hissettiğinde olduğu yere çöktü. Babası kaza anında hayatını kaybetmişken, annesi direnmişti fakat bu direnişi hastanede son bulmuş o da bırakmıştı onları.
"Anne.. Baba.. Biz ne yapacağız siz olmadan?" Aklına müşahede odasında olan Ömer ve Özge geldiğinde ağlaması daha da şiddetlendi. "Ben sadece abi olmayı biliyorum.. Anne baba olmayı bilmiyorum ki.."
O geceden sonra Mahir Mirza Çetinoğlu, acısını yüreğinin en derinlerine gömüp kardeşlerine hem anne hem baba olmak için çabalamaya başladı.
🧭
günümüz, Efsun'dan ;
"Ne kadar mal bir insanım ben ya.. Allah benim belamı vers-" Diye devam edeceğim sırada,
"Kız sus artık kendine bela okuyup durma en son tutacak bedduan kalıcan öyle." Deyince ona hak verip başımı salladım ve ağlamaya sessizce devam ettim. Yasemin'e inandığım için tam bir aptaldım. Yine herkesi kendim sanmıştım.
"Bize niye sormadın diyeceğim de bizde bilmiyorduk ki bugün doğum günü değil de, anne babasının ölüm yıldönümü olduğunu." Pelin Mirza'nın odasına çıkmadan önce istediği Türk kahvesini hazırlamayı bitirip fincana döktüğünde aklıma gelen şeyle oturduğum sandalyeden kalkıp elimin tersiyle yanaklarımı sildim ve kahve tepsisini Pelin'in elinden aldım.
"Ben götürürüm bunu.. Hem zaten konuşmam lazım Mirzayla." Cevap vermesine fırsat tanımadan kahveyi aldım ve dikkatle yukarıya çıktım asansöre binip. Çalışma odasının kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım ardından kulpu indirip içeriye girdim. Mirza başını yaptığı çizimden kaldırmadan,
"Şuraya bırakabilirsin Pelin teşekkür ederim." Deyince kahveyi söylediği yere bırakıp çalışma masasının önündeki berjere oturdum. Bunu fark eden Mirza başını usulca kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUSULA | TAMAMLANDI.
Literatura Feminina03.11.2022 | 21.51 ❕𝘆𝗮𝘇 𝗱𝗶𝘇𝗶𝘀𝗶 𝘁𝗮𝗱𝛊𝗻𝗱𝗮, 𝗰̧𝗲𝗿𝗲𝘇𝗹𝗶𝗸 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝘂𝗿𝗴𝘂𝗱𝘂𝗿. 𝘁𝗮𝗺𝗮𝗺𝗲𝗻 𝗮𝗰𝗲𝗺𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗲𝘀𝗲𝗿𝗶 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗸𝗹𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗮𝗯𝗲𝗿; 𝗯𝗮𝘇𝛊 𝗺𝗮𝗻𝘁𝛊𝗸 𝗵𝗮𝘁𝗮𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘃𝗲 𝗼𝗹𝗮𝘆 𝗼̈𝗿𝗴𝘂̈𝘀𝘂̈𝗻𝗱𝗲 �...