Selam ben Deniz

137 7 3
                                    

Selam ben Deniz soyadım kızılağaç Ankara'da en tanındık ailelerden biri aslında ilk defa Ankara'ya geliyorum önceden izmir'de yaşıyodum...Her neyse buraya gelmemin sebebini bende bilmiyorum..
Bugün okulda ilk günüm aslında okulu hiç sevmem ama ailem gelecekte çok iyi bir hayatım olsun istiyolar..Yataktan kalkıp dolabı açtım gözüme kestirdiğim en uyumlu kıyafetleri giyinip aşağı kahvaltıya indim babam yoktu anneme " babam nerede"diye sordum yumuşak bir sesle oda aynı ses tonuyla cevap verdi"biliyosun tatlım babam Ankara'da daha fazla çalışmak zorunda ondan dolayı erken gitmek zorunda kaldı"dedi tebessüm ederek hızla kahvaltımı yapıp yardımcımız selim abiye beni okula bırakmasını istedim yol çok kısa olduğu için okula hemen varmıştık.Hızla yürüyerek mùdürün odasına gittim bir kızla konuşuyordu kapıyı çalarak içeri girdim ikiside bana döndü müdüre bakarak"hocam ben okula yeni geldim ve sınıfımı bilmiyorum sizden öğrene bilirmiyim" bana gülerek"ahhh sen Can beyin kızı olmalısın lütfen içeri gel"karşısındaki kıza gülerek"okul başkanı arkadaşını lütfen sınıfına götür ve onunla tanış" dedi kız gülerek "peki hocam"dedi ve odadan çıktık sınıfa doğru yürümeye başladık bir tane sınıfın önünde durduk ona dönerek "burası mı?"dedim ve başını olumlu anlamda salladı ve gülerek sınıfa doğru yürüdük sınıf çok sessizdi çünkü hoca vardı hoca başkana dönerek "yerine geçebilirisin tatlım " dedi başkan yerine oturdu hoca bana dönerek "kendini bize tanıta bilirmisin canım "dedi gülerek "merhaba ben deniz izmirden geliyorum başka bişey yok"dedim gülerek hoca bana bakarak güldü ve "tatlım sen Emre'nin yanına geç "dedi yanına oturarak "Selam ben deniz "dedim gülerek oda bana bakarak güldü ve "Selam ben Emre tanıştığıma çok sevindim"dedi gülerek ışte ilk ders böyle geçti...

İLK AşKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin