Canımı Çok YAKTIN..

43 4 1
                                    

Sabah uyandığımda kağan yanımda yoktu.
Dışarıdan biri çadıra girdi ve kim olabilir? Gül tabiki.Sinirle ayağı kalktım ve bağırarak."Ne oluya be"demesen bana vurdu.
Cidden eli ağırdı bana bağırarak."Senin yüzünden kağan aptalİ ve Emre kavga ediyo sana söyledim Emre'den uzak dur ama sen her zaman onun dibindeydi."bu sefer kolumdan tutup beni dışarı çıkardı. O sırada Emre kağan ile kavga ediyordu ikisinin ortasına geçip ayırdım.Emre'nin kolundan tutup ormana götürdüm. Ona sinirle."Ne istiyosun söylesene"dememle bana sarılıp "seni istiyorum bana sakın hayır deme tamam'mı?" evet ona hayır diyemem ondan hoşlanıyo muyum bilmiyorum ama onu görünce mutlu oluyorum bende ona sarılarak"sana hayır diyemem fakat bir süre bunu deniyelim olmaz'mı?"başını olumlu anlamda salladı. Elimden tutup beni tekrar kağan'ın yanına götürdü ve başladı."Deniz benim artık kavgaya gerek yok o beni seçti."dedi hızla elimi çekip ormana koştum.Bir ağaca çıkıp lovis is the moment from şarkısını açıp ağlamak istedim.Kağan'ın o bana bakışları canımı çok yakıyodu. Birden kafama biri taş attı bakmamla kağan olduğunu anladım.Al şimdi nasıl incem ağaçtan kağan bana bakarak"biraz konuşa bilirmiyiz?"dedi olumlu anlamda başımı salladım ve aşağı atladım cidden ayaklarım acıdı.
"Efendim kağan"dememle bana sarıldı ve
"sana bir daha dokunamıcağım lütfen izin ver"kendinin geri çekti ve arkasını dönüp gidiyordu kolundan tutum ve ona bakarak"Ceketimi veririm biraz daha kal"dedim tebssüm ederek kendime inanamıyorum.Ve konuşmaya başladı.
"Sana birşey söyleyim BEN SENİ ÇOK SEVDİM DENİZ sen benden uzaklaştıkça ben sana yaklaşmak için hep bir bahane aradım ve sende benden uzaklaşmak için bahaneler aradın ve Emre ile sevgili oldun benim canımı çok yaktın umarım mutlu olursun ama her zaman seni sevicem bunu sana söyleyemesemde"dedi ve ağlamaya başladı ilk defa onu böyle gördüm cidden bu benim canımı çok yaktı ve ona sarılarak ağlamak istedi yapamadım ama ona yaklaşarak göz yaşlarını sildim.Ellerimi bırakıp arkasını döndü ve beni bırakıp gitti.
KAĞAN ŞAUN ANLADIM'Kİ BEN SENİ SEVİYORUM....

İLK AşKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin