EGE

65 4 0
                                    

Sabah okula gittiğimde sınıf'ın önündeki tablo kalabalıktı sınİfa girdim tek başkan ve kağan vardı başkan yani cansunun yanına gidip ne olduğunu sordum bana hemen cevap verdi."ahh deniz okulda gezi yapılacak bütün öğrenciler ondan dolayı orda"dedi. gülerek"hadi canım ne gezisi anlatsana"dememde çığlık atarak"aaaaa yeter ama bütün okul bana soruyor bari sen yapma deniz ya"demesiyle korkarak yerime geçtim"tamam tatlı cansu, kızma beni korkutuyosun bunu bil"dedim ve sırama oturdum yanıma kağan gelip oturdu ve kolunu sıraya uzatarak"sen gidicek misin tatlı kız"dedi ona bakarak"lütfen o kolunu kırmadan çek ve sağdan sağdan ilerle tamam'mı"bana gülerek"peki sen nasıl istersen tatlı kız"diyip gitti.Bütün öğle yemeğinden önceki teneffüslerde yanıma gelip benimle uğraşıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu.
Öğle yemeğini yerken yanıma gül oturdu ve bana nefretle bakıyodu.Yüzümü kaldırıp sona sordum"neden bana nefretle bakıyorsun söyler misin?Ve bu beni rahatsız ediyo cevap bekliyorum"masaya eğilerek yangın merdivenine gel hemen"diyip masandan kalktılar ardından yavaşça merdivenlere gittim epeyce sinirliydi ona yaklaşarak"Ne oldu anlatır mısınız? ilk günlerden kavgaya başlamayalım"dememle beni merdivenlerden itti off cidden bileyim ağırdı ayağı kalkmaya çalışırken gülerek"Seni uyarıyorum Emra'den uzak dur anladın mı?o benim ve sen onu benden almayamı çalışıyosun bu aptallık sakın benle savaşma"dedi ve gittiler.
Aman allahım cidden bileyim şişmeye başladı dudağımda patladı çok güzel ağlamaya başladım ama neden?tabiki bileyim acıyor birinin ayak seslerini duydum okulda ilk defa görüyorum bu kim acaba epeyce yakışıklı beni görünce yanıma eğilip "Ne oldu sana?kim yaptı?hadi kalk ilk yardım odasına gidelim olur mu?"dedi olumlu anlamda başımı salladım.Birden beni kucağına aldı okulun içindeki bütün herkes bize bakıyordu kulağına eğilerek"Herkes bize bakıyor beni indirir misin "dedi ve gülerek"tabiki'de HAYIR sen hastasın anladın mı"dedi birden bağırarak"HERKES SINIFINA GİRSİN NE BAKIYOSUNUZ HADİ LAN"demesiyle herkes hızla sınıfa girdi ve ilk yardım odasında bir doktor vardı bileyime bakarak"korkma kırılmamış sadece incinmiş ege senin ne işin var burda dersine git hemen"aa demek adı ege bileyimi sardıktan sonra yavaşça sınıfa çıkarken ege yanıma geldi korkudan"sen sınıfına gitmedin mi? Yok yazılıcaksın haberin olsun"dememle yanağımdan öpüp hızla merdivenleri çıktı "kendine dikkat et hasar görme bir daha bb"diyip gitti.Dersin yarısında sınıfa girdim hoca hemen" nasıl oldu bu tatlım "dedi.Gülerek "merdivenden yuvarlandım hocam ama iyiyim"dedim ve yerime geçtim.
Son ders olduğu için kısa sürdü hızla arabaya gittim selim abi şaşırmış olacak'ki "ne oldu sana? kim yaptı"dedi "merdivenden düştüm" dedim.
Eve geldiğimde iyi bir sorgu beni bekliyordu fakat annem ve babam evde yoktu hızla odama gidip üstümü değiştim ve yatağa yatıp duvara baktım aklıma Emre geliyordu.Derste cidden endişelenmişe benziyordu onu düşünerek uykuya daldım..

İLK AşKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin