Bana Ne Oluyo..

48 4 2
                                    

Sabah uyandığda doktor,annem ve babam başımda bekliyodu.
Doktor bana gülerek"kendini nasıl hissediyosun tatlım!"dediğinde ona bakarak "biraz halsiz hissediyorum ama iyiyim yani"diyerek güldü.
Bu sırada elindeki dosyaları açıp okumaya başladı.Gülümsemesi birden soldu.Anneme bakarak"sizinle özel görüşsek daha iyi dışarı çıkalım hamde hanım"diyip arkasını döndü.Bu sırada kötü şeyler olduğunu anladım ve hızla konuştum."Bana söyleyin benim neyim varkı benden gizli konuşuyosuznuz.Bana'da söyleyin bende bilmek istiyorum"dedim ve sustum.
Bana bakarak"Deniz durumun pek iyi değil yani nasıl söylesem bilmiyorum?"dedi ve sustu bende gülerek"açıkça söyleyin hemen bitsin"dedim ve sözlere başladı.
"Vicudun'da tümör var ama iyi huylu olduğu söylenemez bir hafta sonra tedavine başlamalıyız.Yani bugün gidiyosun ama eğer kötüleşirsen beni ara veya hastahenye gel ama kendini yorma oldu'mu?dedi olumlu anlamda başımı sallayıp önüme eydim.
Annem ve babam doktorla konuşmak için odadan çıktılar.Ben ise ne yapıcağımı bilmiyorum birden ağlamaya başladım cidden ölücektim artık ölüm burnumun dibindeydi.Bir kaç saat geçtikten sonra hastahaneden çıktık.Arabada giderken telefonuma mesaj geldi okul'dan.Mesajı açtığımda yılbaşına özel bir parti varmış..
Hiç umursamadan mesajı kapattım.Artık benim hayatım zindan olmuştu.Hiçbir şeyden zevk alamıyordum.Bu sefer telefon çaldı arıyan Cansuydu telefonu açar açmaz."kanka yarın okulda larti var hazırlan çok eğlenicez.sakın itiraz etmek yok hadi bb."diyip telefonu kapattım.Al işte şimdi napıcam gitmek zorunda kaldım.Eve geldiğimde dolaptan seçtiğim elbisem ve ayakkabılarımı kenera koydum..
Akşam olduğunda yüzüm cidden çok halsiz görünüyodum.Gözlerim çökmüş ölü gibiydim direk yatağa yattım ve uykuya daldım..

İLK AşKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin