Uyandığımda saat 13:33'tü.
Kendimi halsiz hissediyodum biraz daha yatmak istedim.Uykuya daldım. Telefonun çalmasıyla uyandım,arayan Cansuydu.Telefonu açıp ne olduğunu sordum."Birşey'mi oldu tatlım?"dediğimde gülerek "tabikide hayır nasılsın diye sorayım dedim.Aşkım bir dakika annem çağırdı ben seni sonra ararım bb"diyip kapattı.
Aşağı inip televizyon'dan filmlere baktım.Evdeki yardımcımı hatice teyza bana kahvaltı hazırlamış ama canım hiç istemiyodu.Zar zor birşeyler yedikten sonra tekrar film izlemeye devam ettim.Cidden zaman çabucak geçmişti saat ne ara 06:55'e gelmişti.Bu sırada yine Cansu aramıştı açıp ne olduğunu sorduğumda bana kızdı neden hala gelmemişim.
Hızla odama çıkıp üstüm değiştim daha sonra saçımı yapıp makyaja geçtim.Evet hazırdım.Selim abi beni okula bıraktı ve gitti.İçeri girer girmez yüksek ses müzik başımın ağırmasına neden olmuştu.Cansu'nun yanına gidip pturdum beni fark ettiğinde sarılıp konuşmaya başladı.Daha sonra sesden rahatsız olduğum için lavaboya gittim.
Bu sırada kağan telefonla konuşuyodu bir dakika duraksadım daha sonra arkasını döndü beni fsrk etmeden lavaboya girdim.Elimi yıkadıktan sonra kapı sertçe açıldı aynadan ege'yi görünce korkmaya başladım. Bana yaklaştı bende hızla kapıya gittim kolumda tutup beni tekrar içeri soktu.Daha sonra sırtımı duvara yasladı ve ellerini yanağıma getirip okşamaya başladı "elbisen çok yakışmış" dediğinde ellerini tutarak aşağı indirdim ve korkak bir sesle"bana dokunma çekilir misin önümden"bu sefer ellerini belime dolayıp kendine çekti ve boynumu öpmeye başladı bende ağlayarak bağırdım"yardım edin lütfen.imdaaat"dememe rağmen ağzımı kapattı.O sırada biri içeri girdi,giren kağan'dı..KAĞAN'IN AĞZINDAN=
Telefonda ilayda ile konuşuyodum kızlar tuvaletin'den bir ses geldi. Bu ses Deniz'e aitti hızla içeri girdiğimde Ege zorla Deniz'i öpmek çalışıyodu sinirle gidip ege'yi ondan ayırıp..
DENİZ=
Ege'yi çekerek vurmaya başladı.Bu beni rahatlatmıştı daha sonra kolundan tutup ayırmaya başladım.Ege'nin durumu cidden kötü olmuştu hızla kolundan tutup dışarı çıkardım.Hızla yürürken kağan birden duraksayıp sinir bir şekilde sordu."sırtındaki morlukları o piçmi yaptı?"dediğinde bende duraksadım şimdi ne yapıcam hızla cevap verdim."Hayır bende bilmiyorum nedenini ama o yapmadı" o sıra birden hava soğudu bana dönerek"parkta oturalım gel"dediğinde yanına giderek yürümeye başladık park yakındı banklardan birine oturduk ve kağan konuşmaya başladı.
"Neden emre'yi seçtin?"
"Onu sevdiğimi düşünmüştüm fakat yanılmışım."
"yanılmışım derken?"
Bir süre durup gözlerinin içine bakarak.
"Aslında ben..kağan ben...ben seni"derken birden dudağıma bir buse kondurdu.O anda kalbim durdu. Kendini çekerek konuştu."Benim olur musun?"bu cidden beni mutlu etmişti gülerek olumlu anlamda başımı salladım ve o arada telefonum çaldı arayan annem açarak."efendim anne"dememde kalmadan."nerdesin kızım saat kaç farkında mısın selim seni okulun önünde bekliyo kaç saattir"telefonu kapatıp ayağa kalktım gülerek"ben gitsem iyi olucak iyi geceler"diyip yanağına küçük bir buse kondurup okula koştum.Selim abi sinirle bana bakıyodu direk arabaya bindi yolda gelirken kağandan mesaj geldi açtığımda"seni şimdiden özledim"yazmış cidden deliricem bende ona "seni özledim"yazdım daha sonra eve gelip odama çıktım ve üstümü değişip yatağa yattım ve birden uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AşKIM
RomanceBu hikayede bir genç kızın ilk aşkını anlatıyorum. Umarım hikayemde geçen olayları beğenirsiniz.Bu arada ben yağmur hikayemin ünlüleri koreli gençler olmakta...