Evet bu sabah yola çıkıyoruz.Üstümü giyinmek için dolabımı açıp iyice baktım ve en güzel kıyafetlerimi seçip
Ve bavulumu alıp aşağı indim kahvaltımı yaptım fakat hala bir saatim vardı.
Telefonum çalınca kimin aradığına baktım.
~GEREKSİZ~= kağan
Sinirle telefonu açtım ve "Ne var yine?" dememle"çabuk ol gidicez seni bekliyoruz"
"Ne şimdimi bekleyin hemen geliyorum tamam'mı yoldayım kapat"olamza hani daha vardı.
Okulun içindeki servise bindip herkes bana sinirle bakıyordu kağan gülle oturmuş ve tek Emre'nin yanı boştu hemen yanına gittim ve bana gülerek"nasılsın iyi misin?"dedi fakat iyi değilim uykum vardı"biraz uykum var ama idare eder sen"dememle gül'ün sesini duydum.
"Tatlım kolun nasıl oldu iyimi dikkat et tekrardan olmasın tamam"diyip kıkırdadı.Hiç takmadan "düşünmen yeter tatlım saol ama izin verirsen uyumam lazım sonuçta yol uzun"dedim ve uyumaya başladım ve uzun bir süre sonra uyanıp etrafa baktım başım Emre'nin omuzunda olamaz kalbim hızla atmaya başladı ve hoca'nın sesiyle Emre'de uyandı ve gelmiştik herkes çadırını kurmaya başladı fakat çift çift kalmak zorundayız aahhh ne güzel..
Tek ben,Emre ve kağan kaldık gül'ün yanı boş olduğu için Emre onunla kalmak zorunda ben ise süper kağan ile kalmak zorundayım ama bu haksızlık bana göre kağan mutluydu ama benim canım sıkıldı bu olaya jer neyse akşam ateş yakıp gitar çaldılar uyuma vakti geldi.Ama kap cidden güzeldi tek sorun kurt sesleriydi korkutucu sesler..
Kağan ve benim arama yastık koydu ama hala aklım Emre'deydi gül ile birlikte yatıyor offf..Yatakta tepinip durduktan sonra
Uzun günün yorgunluğundan dolayı hemen uykuya daldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AşKIM
RomanceBu hikayede bir genç kızın ilk aşkını anlatıyorum. Umarım hikayemde geçen olayları beğenirsiniz.Bu arada ben yağmur hikayemin ünlüleri koreli gençler olmakta...