BENİ BEKLE TAMAM MI?

45 1 0
                                    

Sabah uyandığımda kağa gülerek
"Hadi tatlı kız kalk gidiyoruz"bende gülerek sordum"nereye gidiyoruz?"dediğimde elimden tutup kaldırdı annem bana beyaz bir elbise giyindirdi.
Daha sonra arabaya binip ağaçlık alan türü bir yere geldik.
Oturduk,sarıldık,konuştuk..vs
Daha sonra papatyalardan bana bir taç yaptı..
"seni her zaman seveceğim gitmrne izin vermiyeceğim."
Daha sonra ona bakarak.
"Eğer ben gidersem ne yapıcaksın"dediğimde
"sen gitmiceksin ama birşey olurda gidersen seninle geleceğim"
"Peki o zaman bende bir bulut olup her yerden seni görürüm ve benimle gelmene izin vermem"dediğimde dudaklarıma bir buse kondurdu ve sarıldı.Ve göz yaşları elbisemi ıslatıyordu..

Akşam hastaneye geldiğimizde çok mutluydum.Daha sonra başımdaki taçı çıkardım daha sonra elbisemi çıkarıp uykuya daldım.Gece terlemeye başladım geçen geceki gibi nefes alamadım.Daha sonra doktorlar yanıma geldi ve gerisini hatırlamıyorum.
Sabah uyandığımda yoğun bakımdaydım hastane kıyafetleriyle kağan yanımdaydı ve bana bakarak..
"BENİ BEKLE TAMAM MI?hemen gelicem"dedi ve gitti..
Daha sonra annem girdi ve"aşkım kağan birazdan gelicek tamam mı?biraz daha dayan"dedi ve odadan çıktı ve annemin çıkmasıyla gözlerim kapanmaya başladı.Kalp atışlarım yavaşladı ve annemler odaya girdi annem ağlamaya başladı..
"Yanındayız kızım korkma canın acımıyacak"dedi ve ağlamaya başladı o sırada telefon çaldı ve arayan...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK AşKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin