Sırada otururken içeri bir kız girdi aşırı güzeldi ve çantasını sıraya bırakıp emre'nin yanına geldi bana bakarak "tatlım sen şöyle git bakayım sevgilimle beni yanlız bırak"demesiyle emre bana bakarak "burda otur kalkmana gerek yok bu arada gül ne zamandır sevgili olduk hatırlamadım"dedi gül sinirle bana bakarak güldü ve arkasını dönüp gitti tuvalete gitmek için ayağı kalktım ve başkanın yanına gittim kulağına eğilerek "lavaboya gitmem gerek ve yerini bilmiyorum gösterebilir misin?"dedim gülerek bana bakıp "tabiki ne demek arkamdan gel lütfen"demesiyle onu takip ettim lavabodan dönerken ona bakarak "adın ne başkan "gülerek cevap verdi"cansu senin adın ne"bende ona cevap verdim "deniz "dedim gülerek sınıfa girdiğimizde hoca yoktu bir çocuk arkamızdan gelip "Hocaya yookkk hoca yok"herkes hızla aşağı indi sınıfta kalmayı tercih ettim. çantamdan bir kitap çıkardım sayfasını açarken yanımdaki gölge eğilerek" sen gelmiyor musun?"dedi yüzüne bakarak"hayır sağol sordugun için ben kitap okuyacağım sen git belki sonradan gelirim"dedim.yüzünü olumlu anlamda salladı ve yerinden kalkıp aşağıya indi.
Sınıfta kimse kalmamıştı birden hızla kapı açılıp kapandı ve birkaç erkek içeri girdi biri bana bakarak "Sen kimsin hemen dışarı çık yoksa cidden hasar görürsün tatlı kız"demesiyle sinirle ayağı kalkıp"sende kimsin ve bana ne yapmam gerektiğini söylersin
Asıl dışarı çıkması gereken sensin"dememle bağırarak"HEPİNİZ DIŞARI ÇIKIN HEMEN"herkes hızla çıktı sınıfta tek ben ve o kaldık bana yaklaşarak "senin adın ne tatlı kız"ona gülerek"sanane çok mu merak ettin"dedi sinirle yaklaşarak "bana cevap ver laf değil"aşırı sinirle bana daha fazla yaklaşıp"adın ne dedim sana sende söylemek zorundasın anladın hadi şöyle"dedi hızla"adım deniz anladın mı?" bana gülerek"bende kağan memnun oldum tatlım"sinirle"bana tatlım demeyi bırak artık ne dersin"tekrar gülerek cevap verdi."ben hiç düşünmedim ama sonra cevap veririm"diyip arkasını bana dönüp yürümeye başladı ve sınıftan çıktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AşKIM
RomanceBu hikayede bir genç kızın ilk aşkını anlatıyorum. Umarım hikayemde geçen olayları beğenirsiniz.Bu arada ben yağmur hikayemin ünlüleri koreli gençler olmakta...