KIYAMET KİTABI: Bölüm 7

76 24 83
                                    


Selammmmmmmm.
Naber gençlikkk??
Neyse neyse tutmuyorum sizi hadi koşun bölüme..

Bir çocuğun hayal rehberiYanlışBir kızın vazgeçilmiş hayalleri~*~Bugün okulda bir kelime duydum anne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bir çocuğun hayal rehberi
Yanlış
Bir kızın vazgeçilmiş hayalleri
~*~
Bugün okulda bir kelime duydum anne. Çok merak ettiğim için çıkar çıkmaz sana sordum. Hemen ağzımı kapattın ve kimden duyduğumu sordun. Üst sınıflardan biri olduğunu söyledim ama sen bana cevap vermedin. Arkadaşım ve annesi ile gittiğimiz için soramadım ama mahallede sordum. Sen sürekli söylememem gerektiğini söyledin ama bana cevap vermedin. Merak etmiştim.En sonunda güldün. Güldüğünü görünce bende güldüm. Çok güzel gülüyordun anne. Bana dönüp bunun bir küfür olduğunu söyledin çok utandım özür dilerim. Sana söz anne bir daha asla küfür etmeyeceğim ve yine söz anne seni hep güldürmeye çalışacağım.

Yanlış.
Küfür ediyorum anne. Senden sonra hep ettim.
Seni güldürmeye çalıştım anne güldün ama bundan sonra seni asla güldürmeyeceğim olabildiğince acıdan kahrolmanı istiyorum. İçinde cehennemi yaşa anne. Gelip bana yalvar istiyorum. Çünkü sen bana bunun bin katını yaşattın.

🌙
İlahi bakış açısı
İlk eğitimden bir kaç saat sonra. Saat 17:06

"Neler oluyor!" Diye bağırdı sinirle başkan. Sabahtan beri tüm haberlerde okulların katledilmesi haberi vardı. Bütün bağlantılarını kullanmasına rağmen haberleri kaldıramıyordu ve her saniye katlettiği üniversite ve liseler bulunuyordu. Öğrencilerin yurt dışına çıkmadıkları öğrenilmişti. Kayıtlardan silindiği.

Herkesin dilindeki soru aynıydı. Kim yapıyordu? Evlatlarını kim öldürüyordu. Cumhurbaşkanı halka açık bir röportaj düzenlemiş ülkeler arası savaşta kendi ülke sınırları içinde isyanı engellemeye çalışmıştı ama başarısız olmuştu. Halk durmuyor cumhurbaşkanı'na dahi inanmıyordu.

Devlet binaları kundaklanıyordu. Polisler halkı tutmakta zorluk çekiyordu. Hangi aptal yapmıştı bunu? İsyan çıkacağını bilmiyormuydu? Ondan daha önce başkan kendini suçluyordu. Nasıl haberi olmazdı.

Haberlerdeki kırmızı başlık bir anda değişti. Ekrana bir komutanın açıklaması düştü. Büyük başlıkta "Halka Açıklanan Gerçekler" yazıyordu. Başkan televizyona dikkat kesildi.

"Sayın halk," diye başladı söze kurallarının onunda olduğu belli olan komutan."Bu gerçeği öğrencilerin katledildiği gerçeğini ortaya çıkaran ben ve benim timim. Öncelikle sizlerden sakin olmanızı istiyorum. Sakın endişelenmeyin bu saatten sonra devletin en büyük kişisi dahi olsa bu davayı kapatamaz. Kanıtlar elimizde öğrencileri kimin öldürdüğünü bulacağız. Ama sanmayınızki bu işte devletin tümü var. Öyle olsa bu konu hiç açığa çıkmazdı ancak devletin tümü bu işte değil. Kayıtların silindiğini fark eden devlet büyükleri anında olaya müdahale etti. Bu katliamı her kim yapıyorsa emin olun rütbesi ne olursa olsun cezasını çekecek. Evlatlarınızın yerini belki dolduramayız ama başkalarının evlatlarının ölümünü engelleyebiliriz. Eğer siz devlet binalarına zarar vermeye devam ederseniz halka isyan çıkartma sebebi ile dosya kapatılacak ve belki bir çok öğrenci daha katledilecek,o yüzden sakin olun." Dediğinde bir süre önündeki büyük kalabalığa baktı binlerce insan vardı ve sessizlik devam ediyordu.

ACI YÜZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin