Evetttt selam güzelliklerrrrr. Öncelikle şunu söyliyeyim bu bölüm ve bundan sonra gelecek bölüm kilit bölümler, Bir çok şey açığa çıkacak ve buranın yapısını,sırları öğreneceğimiz bölümler olacak.
Bu bölüm için size iki şarkı bırakıyorum 🎧
Mortals/ Warriyo
Ve bölümün son sahnesine ithaf ettiğim o şarkı;
Sweathwer weather
Bir çocuğun hayal rehberi
Yanlış
Bir kızın vazgeçilmiş hayalleri
~*~
Bugün var ya en mutlu günüm olabilir anne ya!
Okulumda çok huzurluydum eve geldim en sevdiğim yemekler vardı ve ilk defa hep birlikte hiç bir tartışma olmadan yemek yedik. Ama böyle olacağını bilmiyordum,bilseydim babamın yanına oturmazdım. Babam ile konuşuyordum anne, sonra o birdenbire yüzünü buruşturdu. Titremeye başladı anne. Kriz geçirdi. Yine. Şoka girdim. Yüzüme suyu çarptığında kendime geldim. Gözlerini gördüm anne. Gözlerindeki çaresizliği. Sana söz anne bir daha seni asla çaresiz bırakmayacağım.Yanlış.
Çaresiz kal anne. Ben içimde cehennemi yaşarken çaresizdim çünkü benden vazgeçmiştin. Bana o adam için sokağın ortasında vurduğunda insanlar bana acıdığında anne ben çok çaresizdim ama sen benim çaresizliğimi umursamadın. Şimdi sen yan o çaresizliğim cehenneminde anne.
Yan ve bana yalvar.🌙
Alev Sarıkan/ saat 19:19
"Hayır. Seninle daha işim bitmedi küçük hanım kalk ayağa." Üzerime eğildiğinde tekrar vuracağını sandım ama bir darbe gelmeyince gözlerimi açtım.
Lambanın ışığı yüzünü bulanıklaştırmıştı ya da ben iyi değildim. Her yanım sızım sızım sızlıyordu. Bir dizinin üzerine çöküp bana yaklaştı. Burnumun dibine geldiğinde yüzüme nefesine üfledi.
Sol eli saçlarıma giderken sağ eli yüzüme dokundu. Tenim karıncalandığında o saçım ile oynamaya başladı."Bu kadar güzelken nasıl bu kadar savaşmaya meraklı olabilirsin? Hiç mi korkmuyorsun güzelliğim gider diye?"
Gözlerine bakarken amacını anlamıştım. O.. nasıl desem çekiciydi, fazla çok fazla yakışıklıydı her hareketi büyüleneceğiniz kadar güzeldi ve bu büyüsünü benim üzerimde kullanmaya çalışıyordu. Ancak kendime babacık fantezisi aramıyordum. O yüzden beni kandıramazdı. Sol elini saçımdan yavaşça çekip yüzünü yüzüme yaklaştırıyor sağ eli dudağımı okşuyordu.
Sol eline silahı aldığı anda ellerimi çapraz yaparak boynunu kıstırdım. Bacaklarım beline dolandığında diyaframına da baskı yapıyordum. Elindeki silah yere düştüğünde yüzü kızarmaya başlamıştı. Güçsüz bir adam değildi hatta fazlasıyla güçlüydü. Mesela onu boğan bu kızı anında yok edecek kadar ancak bu zamana kadar onun beni öpmesine izin vermiştim.