Nukkumatti || JoelxJoonas

167 10 0
                                    

Joonas

"Joel mä haluan nukkua", huokaisin silmät tiiviisti suljettuina Joelin työstäessä kaulaani. Yleisesti ottaen olisin ollut täysillä mukana siinä, mihin Joel kaulani merkkaamisella pyrki. Juuri nyt satuin vain olemaan liian poikki raskaan treeniviikon jäljiltä ja kaikki, mitä halusin oli 3 tuntia pidemmät yöunet. Samaa ei voinut sanoa blondista, joka oli taitavine huulineen siirtynyt antamaan huomiota rintakehälleni.

"Eiks sua väsytä?" Kysäisin tultuani siihen tulokseen, että Joel oli liian kiireinen huulineen antamaan vastausta aiempaan huomautukseeni. Tai sitten niitä ei vain yksinkertaisesti jaksanut kiinnostaa...

"Nukkumatti unohti mut", Joel mutisi raaskittuaan irroittaa hyvää vauhtia alaspäin lipuvat huulensa ihostani. Niiden olisi sitten parempi pysyä ylävartalon puolella. Navassa kulki raja.

Naurahdin Joelin heitolla ja nostin tuon kasvoista omieni kohdalle. Tuon huulet olivat suloisen turvonneet raskaan työn jäljiltä ja saivat minun hymyni vain levenemään.

"Saat aamulla", sanoin yrittäen kuulostaa vakavalta, mutta hymyni pilasi mahdollisuuteni siihen, että Joel olisi uskonut minun olevan tosissaan.

"Mä voisin olla sun nukkumatti", Joel tokaisi kallistaen päätään hieman sivulla tarkoituksenaan ilmeisesti aiheuttaa minulle söpöys-kuolema. Kyllä se tiesi mun heikkoudet tällaisessa tilanteessa...

"Se auttais muakin nukahtamaan", Joel jatkoi minun pysyessä hiljaa ja sivellessä tuon punaisia turvonneita huulia. Yritin taistella mieltäni vastaan. Tässä tilanteessa oli suuri vaara sille, että se lähtisi raiteiltaan, vaikka väsymys kummitteli edelleen takaraivossa.

"Nopeesti sitten", antauduin lopulta Joelin käsien seikkaillessa jo kielletyllä alueella ja laskiessa hidastetusti boksereitani alemmas. Taisin unohtaa mainita ääneen naparajastani.

Joel virnisti ja olikin samalla millisekunnilla kadottanut omatkin bokserinsa lattialle. Korjasin asentoani mukavammaksi ja katselin huultani verille purren Joelin liukkarin levitys sessiota. Se otti aina oman kivan hetkensä sen kanssa, vaikka tällä kertaa tämän vaiheen ohjekirjasta olisi voinut unohtaa.

Levitin jalkojani ja päästin Joelin jalkojeni väliin. Suljin silmäni ja odotin Joelin tekevän ratkaisevan siirron. Antaa mennä nukkumatti...

***
Sanoja: 280

Lähdemme vahvasti liikkeelle😍mutta hei mun eka oneshotti-kirja on täällä!!!

We're fucking losing it || Blind Channel oneshotsWhere stories live. Discover now