Ei ikinä tarpeeksi || AleksixJoel

128 12 2
                                    

Aleksi

Asettelin pesuaineet nättiin rivistöön niille tarkoitettuun telineeseen suihkun seinustalle ja ripustin kylpytakkini pyyhkeen seuraksi odottamaan kyseisen rituaalin loppumista. Suihkussa käyminen ei kuulunut lempiharrastuksiini, mutta hotellin kylpyhuoneet toivat siihen aivan uuden näkökulman.

Päästyäni vaatteista eroon siirryin pienen lasisen seinämän taakse, joka erotti suihkun muusta kylpyhuoneesta. Valmistauduin jäätävään veteen, jota suihku ensimmäiset pari sekunttia tarjoilisi ja astuin hyvinvointiani ajatellen aavistuksen taaksepäin. Joku kerta kuolisin vielä hypotermiaan tämän pakollisen kidutuksen seurauksena.

Onnekseni vesi lämpeni jälleen oletetulla aikavälillä ja uskaltauduin antautumaan lämpimän veden vietäväksi. Suljin silmäni ja nautin täysin siemauksin. Klassinen tapahtumien sarja liittyen suihkussa käymiseen - sinne meneminen on vaikeaa, mutta sieltä lähteminen sitäkin vaikeampaa. Onneksi tämä vesilasku menisi hotellin rahapussista, joten pystyin nauttimaan pidemmän kaavan kautta.

Ehdin levittää shampoot harvinaisen rasvaisiin hiuksiini, kun tunsin yllätten ylimääräiset kädet hiusteni seassa. Olisihan se pitänyt arvata...

Olimme lähteneet rakkaan aviomieheni Joelin kanssa pienelle viikonloppureissulle. Oli reissun viimeinen ilta ja mielestäni olimme nauttineet toistemme seurasta ja kosketuksesta jo kylläisyyteen asti, mutta Joel oli ilmeisesti eri mieltä.

"Tulitpa sä hiljaa", mutisin Joelin hieroessa shampoota päänahkaani rentouttavasti. En ollut edes kuullut kylpyhuoneen oven käyvän saati tuon riisuvan vaatteitaan. Ellei tuo sitten ollut suorittanut jälkimmäistä mainintaa oven ulkopuolella.

"Tuli ikävä", kuulin Joelin hymähtävän ja asettavan pienen suudelman olkapäätäni vasten. Hyvin minä olin kyllä mieheni valinnut, vaikka itse sanonkin...

Kallistin päätäni taaksepäin, jotta Joel saisi huuhdeltua shampoot hiuksistani. Yksi hirveimmistä tunteista ikinä on saada vahingossa shampoota silmiin. En tiedä, välttelikö Joel hiustensa pesua juuri tuosta toisaalta hyväksyttävästä syystä, mutta kohta olisi jokatapauksessa minun vuoroni huoltaa tuon hiukset.

Shampoon poistuttua tieltämme käännyin viimein miestäni kohti hymyssä suin ja laskin käteni tuon korkeammalla sijaitseville hartioille. Joel kumartui aavistuksen alemmas ja laski huulensa varovasti omilleni.

Vastailin tuon hitaisiin suudelmiin, mutta irrottauduin sitten ihastellakseni tuon jumalaista kroppaa. Annoin katseeni kiertää häpeilemättä aina varpaista päälakeen asti, mutta jostain tuntemattomasta syystä katseeni kiinnittyi aina pidemmäksi aikaa tuon haarojen väliin...

Tiesin myös Joelin huomaavan, että katseeni osoitti eniten huomiota tuohon tiettyyn elimeen. Tuo virnisti omahyväisesti ja työnsi minut varovasti lantiosta suihkun inhottavan kylmää seinää vasten.

"Sitäkö haluat?" Joel kysyi hymähtäen ja antoi käsiensä liikkua ylös alas kropallani aiheuttaen minulle seinän tavoin kylmät väreet.

"Mä haluan pestä sun hiukset", vastasin hymyillen viattomasti ja purin huultani Joelin käsien yltäessä herkille alueilleni. Vitut minua tässä kohtaa hiusten pesu kiinnostanut. Kunhan vähän kiusasin, kun liian usein kyseinen toiminta tuli Joelin puolelta...

"Kyllä ne ehtii", Joel vastasi edelleen hymy huulillaan. Pystyin havaitsemaan kasvavan kiihkon tuon äänestä sekä elimestä, jonka kanssa olin hetki sitten niin intensiivistä tuijotuskilpailua pelannut.

"Eikö sängyssä ois kivempi?" Kysäisin vielä, vaikka kehoni meinasi antaa periksi Joelin kosketukselle. Tuo mies tosiaan tiesi, mitä teki.

"Jatketaan sinne sitten toiselle kierrokselle", Joel heitti kompromissin ilmoille ja puski kehollaan lähemmäs omaani. Voiko tuollaisesta tarjouksesta edes kieltäytyä? Vaikka tämä pesu kerta saattaisi mennä hieman hukkaan. Kuten sanottua: onneksi ei meidän vesilaskuun.

"Okei", antauduin hymyillen tuon sanoille ja keholle ja päästin tuon vielä lähemmäs itseäni. Näinhän me parhaiten rentouduttiin ja saatiin täydellinen irtiotto arjesta. Joel oli kyllä oikeassa sen suhteen, ettemme olleet vielä nauttineet toistemme seurasta ja kosketuksesta kylläisyyteen asti. Ei tästä saanut ikinä tarpeekseen...

***
Sanoja: 500

Keksin tämän idean, kun seisoin ite suihkussa, mutta ei sinne kyllä Joel Hokka ilmestyny🙄

We're fucking losing it || Blind Channel oneshotsWhere stories live. Discover now