keyifli okumalar!
⚡
"Sekizincisi düzenlenen Zeno Motor Yarışları'nın yarı final turunda rakibini alt eden Defne İzgi, final turunda Gazel Yeltan ile yarışacak, değerli yarış severler!
Defne İzgi, adım adım ve dikkatle ilerleyerek, tüm rakiplerini neredeyse yerin dibine geçirmişti. Gazel Yeltan'ın ondan kalır yanı yoktu fakat son yarışında ufak bir yaralanma alması dolayısıyla zorlanacağı konuşuluyor.
Ödül hakkında bir açıklama yapılmadı.
Yarış tarihi altı ay sonrası olacak şekilde belirlendi. İki rakibe de şimdiden başarılar diliyorum! Yarış pistini ağlatın çocuklar!"
Spikerin söyledikleri iki isim için de oldukça önemliydi çünkü aralarında tutuştukları iddia motorlarını kaybetmelerine neden olacaktı. Ki bu oldukça önemliydi.
Defne inatçılığıyla,
Gazel sert yapısıyla birbirlerini epey zorlayacak,
sonucunda zafere ulaşacaklardı.Hesaba katmadıkları tek şey ise, farklı duygular rekabete engel olacaktı.
⚡
gazel.yeltan8 sizi takip etmek istiyor.
Çürük vişne rengi ruj sürdüğüm dudağımın kenarı hafifçe kıvrıldı. İyi bir yarışçı olmasından ziyade sürekli yeni bir kavgayla gündeme gelen Gazel Yeltan, sosyal medyaya mı giriş yapmıştı?
Onayla.
Geri takip et.
Bir mesaj bildirimi.
gazel.yeltan8; motorunu kazandığım ilk an zevkle süreceğim onu, hatta teninin dokunduğu her yeri kendi dokunuşlarımla yeniden canlandıracağım.
Bir mesaj bildirimi daha.
gazel.yeltan8; sahi, motorunun rengi neden vişne çürüğü?
Telefonun ekranı açık bir hâlde beklerken, bir mesaj daha düştü ve alaycı gülümsemem genişledi.
gazel.yeltan8; önemi yok Zeno, o motoru ilk aldığımda rengini değiştireceğim.
gazel.yeltan8; vişne çürüğü rengini hiçbir zaman sevmeyeceğim.
.
İtalyanca bir kelime olan Zeno; gökyüzü ve parlamak anlamına gelir.
heyecan verici ve rekabet dolu bir kurgu olacak.
Okurken keyif almanızı diliyorum!
Güzel günler! ⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeno | Yarı Texting
Genel Kurgu"Sekizincisi düzenlenen Zeno Motor Yarışları'nın yarı final turunda rakibini alt eden Defne İzgi, final turunda Gazel Yeltan ile yarışacak, değerli yarış severler! Defne İzgi, adım adım ve dikkatle ilerleyerek, tüm rakiplerini neredeyse yerin dibine...