°PROBLEMLİ° 2. Bölüm

58 4 0
                                    


~Merhaba :D Telefondan yazıyorum bu yuzden zor oluyor baya :D Bu sefer uzatmıyorum iyi okumalar :D Bu arada reklam vermeden olmaz "RAKİP ÇETE" hikayeme göz atarsanız sevinirim bb :D~


Kyung bir süre Heera'yı süzdükten sonra ifadesizce Heera'ya baktı ve omuz silkti.


"-Hayır. Tanımıyorum."


Sonra tekrar başını sıraya koydu. Heera sinirle iç geçirdi. Sunhae dayanamayıp Heera'nın yanına gelince Heera ona döndü.


"-Ne oldu?"


Heera gözlerini devirip Kyung'a göz ucuyla baktı.


"-Tanımadı."


Sunhae şaşkınca gözlerini kırpıştırdı. Sonra Kyung'a yaklaşıp dürttü. Kyung delici bakıslarını Sunhae'ye yöneltti.


"-Ne var??"


Sunhae bu soru karsısında yutkunup gülümsedi.


"-Şey ben.."


Kyung, Sunhae'yi süzüp bıyık altından gülümsedi.


"-Okula daha yeni gelmeme ragmen, bu kadar cabuk hayran kazanmam ne hoş. Ne istiyorsun?"


"-Hı? Ne?"


Sunhae önce şaşkınca Kyung'a baktı. Ardından kaşlarını çattı.


"-Ne hayranı? Ne saçmalıyorsun?? Böyle ukala ukala konusacagına bir tesekkur et! O kadar yardım ettik."


Sunhae gözlerini devirmişti. Kyung bir süre duraksadı. Sonra yan dudagı kıvrıldı.


"-Hatırladım."
"-Ee?"


Sunhae gözlerini Kyung'a dikip cevap bekledi. Kyung ifadesizce omuz silkti.


"-Teşekkür."


Ardından yine başını sıraya gömdü.


"-Ah cidden."


Sunhae fısıltıyla konusup yerine gecti. Heera da pesinden gidip oturdu. Kısa süre sonra sınıfa Yooshin ve Taeshi girdi.


"-Ne yapıyorsunuz? Hadi dısarı cıkalım."


Yooshin, ablası Sunhae'yi kaldırmaya calısırken, Kyung ayaga kalkıp agır adımlarla sınıftan cıktı. Yooshin ve Taeshi arkasından baktılar. Taeshi şaşkınca Kyung'un gittigi yönü gösterip konustu.


"-Ama o çocuk.."


Heera kafa salladı.

°PROBLEMLİ ° - Block B Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin