°PROBLEMLİ - TANITIM°

272 9 0
                                    

Heera : 20 yasında üniversite öğrencisi. Tercümanlık okuyor. Şu zamana kadar hic sevgilisi olmamıs ve istemiyor da.


Sunhae : O da 20 yasında ve Heera'nın en yakın arkadası. Eski aşkını aradan yıllar geçmesine ragmen unutamadıgı icin baska birisine baglanamıyor.


Taeshi : 20 yasında diger kızlarla aynı üniversitede okuyor ve aynı yerde çalısıyor. Sadece bölümü farklı. Kızlarla aynı yerde calıstıkları zaman tanıstılar. Buyuk bir kilo takıntısı oldugu icin yemek yemeyi fazla sevmiyor. Sebebi kucukken fazla kilolu olması. Eskisi gibi kilolu olmaktan korkuyor. Bu fobi haline gelmis durumda.


Yooshin : 19 yaşında. Kızlarla aynı okulda okuyor ve Sunhae'nin de kardeşi.


Zico : 19 yaşında. Kızlar ile aynı okulda. Kızların en yakın arkadası. Onlarla aynı kafede calısıyor . Taeshi'den hoşlanıyor.


Jihoon : 19 yasında. O da kızların yakın arkadası aynı zamanda aynı okulda ve kafede calısıyor. Çok boş konusur ve aptalın teki kısaca. Zaten Zico ve kızlardan baska arkadası da yok.


Jaehyo : 20 yasında. Digerleri ile aynı okulda ikinci sınıf ögrencisi. Zengin bir ailenin çocugu oldugu icin ukalanin önde gideni. Sıradan kisilerle takılmaz suratlarına dahi bakmaz. En buyuk zevki ise kavga etmek. Okuldaki çetenin başı aynı zamanda. İkinci zevki ise tek gecelik ilişkiler. Aşk onun için sadece bir kelime. ~


Taeil : 21 yasında ve Jaehyo ile aynı bölümde. O da zengin züppelerden oldugu icin Jaehyo'nun en yakın arkadası ve sağ kolu. Tabiki ukala da.


Minhyuk : 20 yasında. Jaehyo ile aynı bolumde ve tabiki çete üyesi. Digerlerinin aksine cana yakın ve ukala degil. Ayrımcılık yapmadan herkesle konusur.


Yookwon : 19 yasında. Jaehyo'nun kardeşi olmasına ragmen okulda onu kimse tanımaz, dikkat cekmeyen sıradan tiplerden. Ve abisinin tam zıttı. Yooshin ile aynı bölünden.


Kyung : 20 yasında. Heera ve Sunhae ile aynı sınıfta olacak. Tuhaf ve sessiz bir tip. Kimseyle konusmayip tek takılıyor. Çocuksu bir suratı var. Okula yeni gelmistir.

°PROBLEMLİ ° - Block B Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin