~
Heera koşar adımlarla sonunda kafeteryaya ulaşmıştı. Gelene kadar nefes nefese kalmıştı bile. O, nefesini düzene sokmaya çalışırken kendi ismini duyunca duraksadı. "Lee Heera?"
Heera kürsüye çıkanları görünce kızların da orda oldugunu fark edip yerinden dogruldu ve kosarak kürsüye çıktı. Sunhae, o gelince alttan onu durtup dik dik baktı.
"-Neredeydin?"
"-Sonra anlatırım."
Heera ona bakmadan fısıltıyla konusmustu. Ve sonunda diger isimler de okununca, Heera kadroya göz gezdirdi. Bayağı katılımcı olmustu kısa süre içinde.
Hocanın sesi tekrar duyulduğunda uğultu kesilmişti.
"-Bu ismini okuduklarım dışında katılımcı olmayacak. Bugün sondu. Şimdi sizi iki gruba ayıracağım. Şarkı ve dans olarak. Ona göre 1 ay boyunca eğitileceksiniz. Ardından bahar şenliklerinde gösteriniz olacak."
Yooshin alayla gülüp gözlerini devirdi.
"-Bu ne ya. Oldu olacak 23 Nisanda falan oynayalım."
Yooshin ve kızlar kıkırdarken, hocanın öldürücü bakısları yuzunden hepsi aynı anda susmak zorunda kaldı.
Hoca konusmaya devam edip grubu ikiye böldü.
Şarkı söyleyecek kişiler ; Jihoon, Kyung, Jaehyo, Taeil, Zico, Joshua ve Beonghe.
Dans edecekler ; Heera, Sunhae, Taeshi, Yooshin, Yookwon, Minhyuk ve Aara.
Liste tamamlandığında herkes dağılmaya başlamıştı.
Heera ise liste yuzunden biraz sinirliydi. Bunu fark eden Taeshi, yanına gelip koluna girdi. Heera ona dönünce gülüsedi.
"-Ne oldu? Memnun degil gibisin?"
"-Şu Jaehyo'nun sürtüğü Aara olmasaydı daha iyi olabilirdim. O ne anlar dans etmekten?"
Heera gözlerini devirip yürümeye devam etti. Yooshin ise onlara katılıp cevabı verdi.
"-O fizik bende olsa, dans edemesem bile bir şekilde hallederdim. İki salla, sağ , sol, kıvırt, dön, TAMAM!"
Bunları söylerken, yapmaya da çalışmıştı Yooshin. Haliyle kızları güldürmeyi de başarmıştı.
~
Akşam, hepsi yatmak için odalarına geçmişti.
Sunhae ise gecenin ilerleyen saatlerinde susadıgı için üşene üşene mutfağın yolunu tuttu, yarı uykulu gözlerle. Mutfağa gelince ışığı açtığı anda camda bir hareketlenme gördü ve yerinden sıçrayıp gözlerini iyice araladı. Uyku sersemi oldugu icin yanlıs görme ihtimaline karsi gözlerini ovuşturup, tedirgince mutfak kapısını açıp bahçeye çıktı.
Gece körlüğü olmasına rağmen, gece lambasının aydınlattıgı kadar gözlerini kısıp tedirgin bir şekilde etrafına bakındı.
Arkasından esen rüzgarla, oldugu yerde çakılı kaldı Sunhae. Ne yapacağını bilmiyordu. Ama yalnız olmadıgını da anlamıştı. Derin bir nefes alıp, geri verince son ses bağırdı titrek ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°PROBLEMLİ ° - Block B Fanfiction [TAMAMLANDI]
Hayran Kurgu"-Ne yani, esrarengiz olmam böyle yarışmalara katılmama engel mi?" "-E..Esrarengiz mi?" "-Evet. Bana taktığınız isim bu değil mi?" Kyung ellerini kaldırıp tırnak işareti yaptı. "-Esrarengiz."