°PROBLEMLİ° 7.Bölüm

26 3 1
                                    

*HATIRLATMA*


|| Jihoon ve Zico birbirine bakıp dudagini ısırdı. Konusan Zico olmustu.

"-Yookwon'da artık bizimle takılacak. Tabi sizin icin de uygunsa."

Yooshin, anında ayaga fırlamıstı bile.

"-Ne? Hayır. Benim icin uygun degil."

Yooshin, tekrar Yookwon'a öldürücü bakıslarını atmaya baslamisti. Yookwon ise kırılmısa benziyordu.||


***Eğer çıkarsa multimedyada Jaehyo'nun hayal kırıklığını göreceksiniz :) Çokta tatlı köpek. Neyse.***


▪▪

Kızlar, Yooshin'e anlamamış gibi bakarken Zico lafa atıldı.


"-Yookwon'un sana ne zararı var Yooshin? Tek karşı çıkan sensin şu an."


Yookwon'un bakışları Yooshin'in rahatsızca kıpırdanmasına sebep olmuştu.


"-Her neyse. Naparsanız yapın. Ben kütüphaneye gidiyorum."


Sonra kızlara dönüp el salladı kısaca.


"-Sonra görüşürüz kızlar."


Kızlar da karşılık verince Yooshin diğerlerine dönmeden kütüphaneye doğru yürümeye başladı.

Alt kata indiği anda, sessiz koridorda yalnız olmadığına emindi. O sessizlikte onun ayak seslerinden başka bir ses daha vardı. Bir başka ayak sesi. Birisinin takip ettiğine emindi.

Tereddüt ederek arkasını dönse de birisini görememişti. Omuz silkip kütüphanenin kapısını açıp içeri girdi. En arka masalardan birine geçip, çantasından ders kitabını çıkardı. Çalışmaya başladığı sırada, kütüphanenin kapısı büyük bir gıcırtıyla açıldı. Yooshin, kapıya ters yönde olduğu için arkasını dönüp o tarafa baktı ama çoktan kapı çarparak kapanmıştı. Yooshin bundan işkillendiği için ayağa kalkıp, rafların arasından dolaşmaya başladı ağır adımlarla.

Raflarından arasından geçerken, diğer raftaki boşluk dikkatini çekti. Diğer taraftaki raf gözüküyordu. Sessizce o tarafa bakarken, baktığı taraftan hızlı bir şekilde bir şey geçmişti. Yooshin korkuyla yerinden sıçradı. Emin değildi ama birisi diğer taraftan geçip gitmişti sanki. Ya da ona öyle gemişti?

Bundan emin olmak için, karşısına geçip onun önünü kesmeyi planladı. Kütüphanede ondan başkasının olmaması, onu yeterince korkutuyordu zaten. Adımlarını biraz daha hızlandırıp rafların sonuna doğru ilerledi ve önüne geçti. O anda sertçe bir şey Yooshin'e çarptı ve ikisi de yere düştüler. Yooshin, altındaki kişiye bakınca kaşlarını kaldırdı şaşkınca.


"-Huh? Yookwon senin burada ne işin var?"


O sırada üstünden kalkmıştı Yooshin. Yookwon ise Yooshin'e 'ciddi misin?' bakışı attı. Bir yandan da üstünü temizlemekle uğraşıyordu.


"-Yooshin burası bir kütüphane."


°PROBLEMLİ ° - Block B Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin