°PROBLEMLİ° 10.Bölüm

34 3 2
                                    


Medyada Joshua var :3

Müzik tavsiye*



Hatırlatma


Jaehyo, Minhyuk'u yere fırlatıp üstüne çıktı ve vurmaya başladı. Kavga büyüyünce Heera araya girmeye çalıştı.

"-Kesin şunu! Jaehyo sana kes diyorum!"

Jaehyo kendini kaybetmiş bir şekilde yumruklarını indirmeye devam ediyordu. Yumruklarından biri Heera'ya denk gelince kendine gelmişti ve gözleri korkuyla açıldı. Ama ondan önce tepki gösteren Minhyuk olmuştu.

"-Heera!"


***


Minhyuk, Heera'nın yanına eğilip suratını inceledi.


"-Bir şey oldu mu? İyi misin?"


Heera, Minhyuk'a cevap vermeden, dik dik Jaehyo'ya bakıyordu. Jaehyo'da Heera'nın yanına geldi ve başını eğdi.


"-Heera ben üzgünüm. Bir an-"


Heera, sözünü bitirmesine izin vermden ayağa kalktı. Sinirlenmişti.


"-Senin kızınım ha? Kime sordun peki bunu? Ben sana olumlu bir şey dedim mi ki?!"


Minhyuk şaşkınca onları izliyordu.

Jaehyo'da bunun üzerine kaşlarını çattı.


"-Ne fark eder? Seni seviyorum ve benim olacaksın! Bunu o kafana soksan iyi edersin güzellik."


Heera önce inanamıyormuşçasına baktı Jaehyo'ya. Ardından olumsuzca kafa salladı ve Minhyuk'a bakıp, dudağına küçük bir öpücük kondurdu hızlıca.

Minhyuk, şok üzerine şok yaşıyordu. Olayları kavramaya çalışırken, Jaehyo sinirden köpürmeye başlamıştı bile.


"-Senin kızın bunu yapar mı Jaehyo? Ha?! Şimdi defol git buradan!"


Jaehyo, bir şey söylemeden oradan uzaklaşmıştı. Kalbi kırıldığı için, gözlerinin dolmasına engel de olamadı.

Minhyuk, Heera'ya bakarken, Heera Minhyuk'un dudağına bulaşan kanı sildi eliyle.

Heera'nın dudağı patlamıştı. Üstünü silkeleyip, Minhyuk'u arkasında bırakarak oradan uzaklaştı.


-


Heera, kızların yanına gelince istemsizce gülümsemişti. Bunu kızlar fark edince ona baktılar ama konuşmadılar.

°PROBLEMLİ ° - Block B Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin