~~İyi okumalar :)~~
Okul çıkışı kızlar dogru eve gitti. İceri girdiklerinde Taeshi'nin, pencerenin pervazında oturdugunu gorduler. Hızlı adımlarla hepsi Tashi'nin yanına geldi. Heera, Taeshi'nin omzuna dokundu.
"-Bu kadar takma. Bu olay 3-4 gune unutulur gider."
Digerleri de onaylarcasina kafa salladı. Taeshi omuz silkip gulumsedi.
"-Takmıyorum. Su an hem fit hem guzelim. Oyle degil mi?"
Kızlar saskınca Taeshi'ye bakıp, ardindan gülümsediler. Sunhae kafa salladı.
"-Hem de hepimizden güzelsin. Seni kıskanıyorum."
Ardından sesli gülmeye basladılar.
Yooshin bir anda ciddilesip kızlara döndü.
"-O fotografları hangi cesaretle evden alabilirler? Bunu hangi pislik yaptıysa onu ellerimle öldürecegim."
Sesslik oldu. Ardından Taeshi iç çekip asagı indi.
"-Bu arada yarın bir iş görüsmem var. Alınırsam sizi de aldırmaya calısacagım."
Sunhae merakla ona baktı.
"-Oh bu cok iyi. Neresi?"
"-Avmdeki sinemada."
Sunhae gülümseyip kafa salladı.
"-Umarım biz olmasak da seni ise alırlar."
Sabah, Sunhae kahvaltı hazırlamak icin asagı inmisti. Ramen kaynarken telefonuyla ugrasıyordu ve telefonundaki 4 cevapsız cagrıyı gordu. Numara kayitli degildi. Sunhae merak edip numarayi geri aradı ama acan olmadı. Sunhae telefonu yerine koydu ve kahvaltı hazirlamaya devam etti. Ama numarayı ve neden 4 kere aradigini merak etti.
💫💫💫
Sunhae ve Heera, sınıftan iceri girince esrarengiz cocuk Kyung'u ilk kez sırası disinda baska bir yerde gormuslerdi. Pencerenin önünde. Suratında tuhaf bir gülümseme vardı. Kızlar buna aldırmayıp yerlerine gectiler. Sınıfta Sunhae, Heera ve Kyung dısında kimse yoktu. Kısa süre sonra sınıf dolmaya baslayinca Kyung, yuzundeki gulumsemeyi sonunda silip, yerine oturdu. Hoca derse girmedigi icin ders bos gecmisti. Taesi'nin daha ders saati gelmedigi icin asagı inmislerdi. Birlikte oturup muhabbet ederken konu Taeil'den acılmıstı. Taeshi, Taeil'den hoslanmaması gerektigini soyleyip duruyordu. O sırada konusmalarını Jaehyo duymustu. Hınzırca sırıtıp, Taeil'in yanına gitti ve oturdu. O pis gülüsünü sonunda Taeil farkedince tek kaşını kaldırdı.
"-Ne oluyor? Yuzun guluyor bir sey mi oldu?"
Taeil de gulumsemeye baslamisti.
"- Taeshi ."
"-Taeshi mi? Ee ne olmus ona?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°PROBLEMLİ ° - Block B Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfic"-Ne yani, esrarengiz olmam böyle yarışmalara katılmama engel mi?" "-E..Esrarengiz mi?" "-Evet. Bana taktığınız isim bu değil mi?" Kyung ellerini kaldırıp tırnak işareti yaptı. "-Esrarengiz."