6. bölüm

311 22 51
                                    

Sasuke hayatının geri kalanını, bu dört duvar arasında geçirecek idi. Hemde bir köle olarak. Bunun yerine ölmeyi tercih edebilirdi Sasuke.

Sasuke saatlerdir yanlız başına bu odada duruyordu. Sıkılmıştı, ve her geçen dakika onu dahada geriyordu. Ona her an herşeyi yapabilirlerdi. Yinede babasının karşısında azar yemekten iyidi. Eğer babası onu bu halde görürse tekrar kızacağına emindi.

Sasuke odadaki yatağın üzerinde oturmuş akibetini düşünürken bir ses duydu. Kapı kilidi açılıyordu. Sasuke kimin geldiğini tahmin edebiliyordu. Ve tahmin ettiği gibi içeriye o girmişti. Kral Naruto.

*
*
*
Uchiha klan liderinin evinde kaos hakimdi. Sasuke dün geceden beridir yoktu. Kimse nerede olduğunu bilmiyordu. Uchiha Fugaku, klan sınırlarının kapı bekçisi olan Uchiha Yakumi'yi önüne almış, tüm öfkesini ona kusuyordu.

"NE DEMEK ONU GÖREN OLMADI? UÇARAK GİTMEDİYA!"

"Efendim. Tüm muhafızları toplayıp hepsine tek tek sordum ama hiç biri-"

"KES! BİR İŞİ BİLE BECEREMIYORSUN! YIKIL KARŞIMDAN! EN KISA SÜREDE SENİNDE İCABINA BAKACAĞIM! ŞİMDİ DEFOL GİT!"

Adam korku ve saygı ile eğildi ve hızla oradan uzaklaştı. Fugaku öfkeden ne yapacağını bilmez halde sinirle kendi etrafında dönerken, arkasından birisi seslendi.

"Baba. İzin ver bu işi ben halledeyim."

"İtachi..."

"Baba kardeşimi ben bulabilirim lütfen bana bir şans tanı."

"İtachi...bak. Kardeşin benim yüzümden evden gitti. Onu bulması gereken bir varsa oda benim." Fugaku pişmandı. Hemde çok. Tüm suçun kendine ait olduğunu biliyordu. Bu yüzden oğlunu kendisi bulmak istiyordu. Bir baba olarak Sasuke'nin başına bir şey gelmesini istemiyordu.

"Keşke bunu Sasuke'ye de söyleseydin baba. Onu sevmediğini düşündü ve haklı olarak evden ayrıldı. Sen onu bulsan bile o senin yanına gelmek istemeyecektir." İtachi'nin sözleri, Fugaku'yu daha çok üzmüştü. İtachi haklıydı.

"Baba yetkiyi bana ver. Sasuke beni dinleyecektir."

"Pekâlâ İtachi. Sasuke'yi sağ salim bul ve onu buraya getir."

İtachi memnun bir şekilde babasının önünde başını eydi ve huzurundan çıktı. İtachi çıkınca, Fugaku'nun başı dönmeye başlamıştı. Gözleri kararırken, yanda bulunan komodin den destektek aldı. Bunu fark eden Mikato kocasına doğru yaklaşıp, omzundan tutarak onu sakinleştirmeye çalıştı.

"Fugaku sakin ol. İtachi oğlumuzu geri getirecek. Biraz daha dayan."

Fugaku, derin nefesler alıp kendini sakinleştirmeye çalışırken, Mikato'nun istediği tek şey ailesinin mutlu ve huzurlu olmasını dilemekti.
*
*
*
Uchiha'ların evinde bunlar olurken, Naruto, Sasuke'nin önünde dikiliyordu. Naruto onunla konuşmak için harekete geçti.

"Nasıl? Burayı sevdinmi?"

"Birde sevmemi mi bekliyorsun?"

Sasuke,Naruto'yu terslemişti. Ama Naruto buna hiç aldırış etmedi. Sasuke ayağı kalktı. Ve Naruto'nun önünde ellerini kavuşturdu.

Naruto ise Sasuke'ye doğru elini uzatıp, onunla tanışmak istediğini belirtti.

"Benim adım Uzumaki Naruto. Senin adın ne?"

Sasuke, Naruto'nun elini ilk başta sıkmak istemesede, Naruto elini ısrarla uzatınca mecbur kaldı.

Naruto'nun elini sıktı.

"Adım Sasuke, Uchiha Sasuke. Kralı öldürmeye çalışan ve halen pişman olmayan kişi."

Sasuke son cümlelerini bilerek söylemişti. Naruto'nun ona kızıp, ölüm cezası yada başka bir ceza vermesini istiyordu. Eğer babası bir gün onu bulursa, acı çeken oğluna kıyamazdı. Ama eğer onu sağ salim bulursa, babası onu kendi ellerinde cezalandırırdı . Ve bu Sasuke için bin kere ölüp dirilmekden daha kötüydü.

Kralın gözdesi/NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin