12. bölüm

187 24 23
                                    

Tam olarak bir hafta geçmişti. Sasuke hergün Naruto'yu düşünmüş ve onu ziyarete gelmesini beklemişti. Ama o gelmemişti. Buna rağmen Sasuke ümidini kesmemişti.

Sasuke yine herzamanki gibi odasında oturmuş, Naruto'nun ona aldığı kitabı okuyordu. Bir anda kapıya vurma sesini duydu. Bu olabilirmiydi? Gelen Naruto'dan başkası olamazdı. Başka kimse Sasuke'nin odasına tıklatmadan giremezdi.

Sasuke hızla kapıya koştu. Naruto'yu karşılamak istiyordu. Fakat bir şey hatırladı. Ona olan duygularını belli  etmemeliydi.

Derin bir nefes aldı ve kendini toparladı. Kapıyı açtığında tahmin ettiği gibi Naruto'yu gördü. Onu gördüğüne çok mutlu olmuştu. Fakat bunu belli etmek istemiyordu. Gülümsemesini gizledi ve oldukça nötr bir tavır takındı.

Naruto ise, Sasuke'nin aksine sıcak bir gülümseme takınıyordu.

"Girebilirmiyim?"

"Bir Kralın, bir köleden izin almasına gerek yok."

Naruto mahçup bir şekilde Sasuke'ye bakıyor, Sasuke ise ciddiyetle Naruto'ya bakıyordu.

Sasuke o an Naruto'yu azarlamaktan  nekadar zevk aldığını fark etti. Ama bunu belli etmek istemedi.

Kenara çekilip Naruto'nun içeri girmesini bekledi. Naruto içeri girdi ve Sasuke kapıyı kapattı.

"Neden gelmediniz? Majesteleri."

"Beni özledinmi?" Naruto Sasuke'nin bu sorudan hoşlanmayacağını bilmesine rağmen, bu soruyu sormuştu. Birazda Naruto, Sasuke ile uğraşmak istiyordu.

Fakat Sasuke hiç ses çıkarmadı. Ve ciddiyetle Naruto'ya bakmaya devam etti.

Naruto Sasuke'nin ciddi ve tepkisiz hali karşısında kendini ezilmiş hissediyordu. Naruto ilk defa kendini ezilmiş hissediyordu.

"Neyse sormadım say." Dedi. Sasuke Naruto'nun bu haline gülmeden edemedi. Buraya geldiği ilk günden beri belkide ilk Naruto'nun karşısında gülmüştü.

Hafif tebessüm, Sasuke'nin yüzünü kaplarken, gözlerinde mutlu bir ışıltı vardı. Onu 1 hafta sonra tekrar gördüğü için mutluydu. Onun bu şapşik hallerini gördüğü için mutluydu. Kısacası onu gördüğü için çok mutluydu.

Naruto ise Sasuke'nin gülümsemesini ilk defa görüyordu. Tatlı tebessüm ona okadar yakışıyordu ki.

Sasuke'nin gülümsemesi Naruto'yu da mutlu etmişti. Ve Sasuke'nin aksine dişlerini göstererek daha geniş bir gülüşle karşılık vermişti.

Naruto odadaki koltuklardan birine oturdu. Ve Sasuke'yi de yanına çağırdı.

"O günden sonra, senin beni görmek istemediğini düşündüm. Ve rahat hissetmen için seni yanlız bırakmak istedim. Fakat pencereden bana baktığını görünce, belki seni ziyarete gelebilirim diye düşündüm."

Sasuke Naruto'nun son dediğinden hoşlanmadı.

"Ben sana bakmıyordum!"Diye sitem etti.

"Yani beni görmek istemiyormusun?"

"Hayır istiyorum! Yok hayır istemiyorum! Yani OLAYLARI YANLIŞ ANLAMAYI BIRAK!"

Sasuke, Naruto'ya bağırmıştı. Naruto'ya başka kimse bağıramazdı. İlk defa böyle bir olayla karşılaşan Naruto, istemsizce kaşlarını çattı. Ve Sasuke'ye sinirlenmiş gibi baktı.

Sasuke, Naruto'nun ifadesini görünce onu cezalandırılıcağını düşündü. 'Tahmin ettiğim gibi. Hepsi bir şov du.' Dedi içinden.

Naruto ise çatık kaşlarını hemen düzeltti ve eski yumuşak bakışları ile Sasuke iç ısıtan gülüşü ile baktı.

Kralın gözdesi/NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin