Hadi bakalım. Başlıyoz huf😩
Her bir hareketi, Sasuke yi zevk ile inleterek, odada yer yer sesli hırıltılar ve iniltilerin yankılanmasını sağlıyordu.
Bir kez daha Sasuke nin içine kadar penis yüzünden, alttan yukarıya doğru gelen his ile uzun uzun inledi.
Sasuke nin ağzından çıkan zevk dalgaları, Naruto yu gülümsetiyor ve Sasuke nin sesinin, tüm vücudunu arzu ile doldurmasını istiyordu.
Sasuke Naruto nun her bir darbesinde, yukarı zıplarken, anın tadını daha çok çıkarmak istediğini fark etti. Bu ona yetmemişti.
"Hızlı... Daha.... Hızlı...ahh..." Sasuke Naruto ya adeta yalvarıyordu. Kimseye boyun eğmeyen, asil savaşçı Sasuke, Naruto nun zevkini arzuluyordu.
Naruto, arzunun kadim zevki ile sıktığı dişlerini gösterecek kadar sırıttı. Ve Sasuke nin bacaklarını daha çok kavradı.
Naruto hızlı hareketlerine devam ederken, Sasuke hızlı vuruşların içerisinde, içine dolan bir sıcaklık hissetti. Zevkin sarhoş hissinden ziyade, içini dolduran sıcak bir sıvı. Naruto Sasuke ye boşalmıştı.
Sasuke nin uzun kirpikler ile süslenmiş, gece karası gözleri yavaşca büyürken, Naruto derin bir ohh çekmişti.
Naruto nun ciğerlerinden boşalan derin nefesler, yüzünün etrafından süzülerek uçarken, henüz hırsını alamamış arzu dolu mavi gözleri parlıyordu.
Ellerinin altında, bir cevher vardı. Hiçbir Kralın ulaşamayacağı bir cevher.
Naruto Sasuke nin içinden çıktı. Ve göğsüne doğru uzandı. Sıcak nefesi Sasuke nin zevk ateşi ile harmanlanmış göğsü üzerinde dalga dalga yayılırken, Sasuke içindeki yabancı hisse alışmaya çalışıyordu.
Naruto Sasuke nin kalkıp, inen göğsünde uzanmış, Sasuke nin hızla atan kalp atış seslerini dinliyordu.
Aşk ifadesiz bir fısıltı. Yankısı coşkulu bir gürültü gibiydi. Ve bu sesi sadece aşıklar duyabilirdi.
Sasuke nin nefes alışları normale dönmüştü. Yakıcı sıcaklık gitmiş, içindeki sıcaklık artık soğumuştu.
Yinede bir süre daha öyle kaldılar. Taki Sasuke göğsünde ki ıslaklığı fark edene kadar.
Naruto Sasuke nin göğsünü yalıyordu. Kuru cild ıslak dil ile temas ediyordu.
Pembe dil, Sasuke nin pütürlü göğüs ucunda sürünürken Sasuke şaşkınlıkla izlemek dışında birşey yapamamıştı. Hep böyle azgınmıydı?
Naruto birini iyice yaladığından emin olunca diğerine geçti. Dilinin Sasuke nin göğüs ucunda akıp gitmesi çok hoşuna gidiyordu. Neden daha önce yapmamıştı ki? Artık Naruto nun yeni alışkanlığı bu olmuş gibiydi.
Tabi şimdi işin içine dudaklarda girmişti. Bir yukarı bir aşağıya inen dil halen devam ederken, dudakları ile Sasuke nin meme ucunu emiyordu.
Bu his Sasuke nin de hoşuna gitmiş gibiydi. Sert darbelerden sonra bu ufak çaplı zevk hoşuna gitmişti. Taki göğsündeki acıya kadar.
Naruto Sasuke nin meme ucunu ısırmış ve Sasuke nin hafifçe inlemesini sağlayarak, tırnaklarını omzuna geçirmesini sağlamıştı.
Belki okadar acımamıştı ama, birden bire böyle yapması Sasuke nin beklemediği bir şeydi.
Naruto sonunda Sasuke nin göğsünden ayrılınca, bacaklarını tutup tekrar omzuna koydu.
"Bu kadarı yetmezdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralın gözdesi/NaruSasu
Fiksi Remaja"Hareminizdeki, o kadar omega ve cariye varken, neden bana bu kadar takıntılısınız?" Naruto, birden duraksadı. Sonrasında ise, jilet gibi keskin hatları olan, pürüssüz dudağı hafif bir tebessüm ile karşılık verdi. "Bırak cariyeyi, haremim bile yok."...