Aradan uzun zaman geçmiş, Sasuke'nin karnı fazlası ile büyümüştü. Artık yürümekte bile zorlanan Sasuke, hem zihinsel hemde fiziksel olarak zorluk çekiyordu.
Bunca geçen ay boyunca çok şey yaşamıştı Naruto'nun ona hediye ettiği takılar ve hediyeler çalışmış üstüne birde hakaretlere uğramıştı. Karnında taşıdığı bir can olmasına rağmen doğru düzzgün yemek yiyebilmek için yalvarmak zorunda kalmıştı. Odası hiçbir zaman temizlenmemiş, kiyafetleri yıkanmamıştı.
Masanın önünde keyifsizce oturan bu zavallı omega, karnına bir iki lokma birşey girsin diye önündeki pekte iştah açıcı olmayan çorbayı yemeğe çalışıyordu. Elindeki tahta kaşık ile yemeği birazcık bile olsa karıştırıldığı zaman içindeki çakıl taşlarını görmek mümkündü.
Saatlerce yalvarıp yakarmanın karşılığında, alabildiği tek şey bu ve biraz küflenmiş ekmek olmuştu. Buna rağmen erzağını ölçülü bir şekilde kullanmalıydı. Ekmeğin bir kısmını birinci gün diğer kısmını ikinci gün yiyerek en azından açlığını azda olsa bastırabilirdi. Ekmekleri daha uzun saklayamaz çünkü halihazırda küflenmeye yüz tutmuş bir ekmek, daha çok bekleyince yenilmeyecek hale gelebilirdi.
Normalden ince olan bilekleri, kıyafetinin kolları arasından kolayca açığa çıkıyordu. Zayıf elleri ile ağzına bir kaşık çorba alan Sasuke, elini ağzına götürdü ve kalan çakıltaşlarını yutmamak için çıkardı.
Yorgunluk gözlerine çökmüş bir halde, tamamen tükenmiş Sasuke'nin tek tesellisi karnında ki bebeğin hareketleri idi.
Yüzü çökmüş, epeyde bir kilo vermişdi olması gerekenin tam aksine. İşte bu hallere düşmüştü Uchiha Sasuke. Bir zamanların gururlu Uchiha askeri, başına buyruk bir şekilde davranmasının cezasını çekiyordu. Tam o anda Sasuke'nin aklına bir kurt düşmüştü. Acaba şimdi ailesi gelse ve onu almak istese onlarla gidermiydi? Naruto'nun gelişini beklemeyi bırakarak çocuğunu Uchiha ailesi ile büyütmsyi seçermiydi?
Eğer Naruto şuan yanında olsaydı cevaplaması çok daha kolay olurdu. Ama yoktu ve ne zaman geleceği de belli değildi.
*************
Peki İzumi bunca zaman içerisinde topladığı bilgileri Uchiha klanına bildirdikten sonra ne olmuştu?
"Bu olamaz!"
"Sarayda topladığım tüm bilgiler bu şekilde Efendim."
Derin bir nefes alarak kendini toplamaya çalışan İtachi, öğrendiklerini hazmetmekte zorluk çekiyordu.
"İzumi, git ve babama haber ver! Ona herşeyi anlat! Daha sonra klan büyükleri ile bu konuyu konuşmamız lazım."
"Emredersiniz!"
Kısa süre içerisinde herşeyi öğrenen Fugaku'nun klan büyüklerini toplaması pek fazla vaktini almamıştı.
"Bu konu artık fazla uzadı! Hazır kralda yokken Sasuke'yi geri almalıyız!"
"Baba bu doğru bir kararmı!?"
"Bu saaten sonra doğru veya yanlış karar yok İtachi! Oğlumu geri alacağım! O zengin zübbelerin eline oyuncak olmasına göz yumamam!"
İtachi bir süre sessiz kaldı. Babası haklıydı ve kardeşini geri almak istiyordu.
"Haklısın baba! en kısa sürede Sasuke'yi geri getireceğim! İzninle bu planın kilit ismi ben olmak istiyorum!"
Fugaku, İtachi'nin kararlı gözlerine baktı. İtachi onun gurur kaynağı idi.
"Sasuke senin ellerine emanet İtachi. Kardeşini sağ salim geri getir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralın gözdesi/NaruSasu
Fiksi Remaja"Hareminizdeki, o kadar omega ve cariye varken, neden bana bu kadar takıntılısınız?" Naruto, birden duraksadı. Sonrasında ise, jilet gibi keskin hatları olan, pürüssüz dudağı hafif bir tebessüm ile karşılık verdi. "Bırak cariyeyi, haremim bile yok."...