14. bölüm

177 16 48
                                    

Bir yaz günü. Hava sıcak, kuşlar cıvıl cıvıl. Ve Naruto'nun aklında Sasuke ile yapmak istediği fikirler vardı. (😼)

Bugün Sasuke'yi dışarı çıkarmak ve  birazda Neji'ye  gözdağı  vermek istiyordu.

Naruto elinde bir kitap ile Sasuke'nin yanına geldi.

Sasuke merakla Naruto'nun elindeki kitaba baktı.

Kenarlarından, süslü ve özenle işlenmiş bir kitap olduğu belli idi.

Naruto elindeki kitabı kaldırınca Sasuke daha net görebilmişti. Bu bazı ninjutsu tekniklerinin bulunduğu,kraliyet ailesine ait bir kitaptı.

Naruto odada ki koltuklardan birine oturdu ve eli ile Sasuke'yi yanına çağırdı. Sasuke merakla gözünü kitapdan ayırmadan Naruto'nun yanındaki koltuğa oturdu.

Sasuke daha fazla meraklanmasın diye Naruto lafa girdi.

"Bu..." diyerek başladı.

"Bunun ne olduğunu merak ediyor olmalısın."

Sasuke cevap vermeden kitapa bakmaya devam etti.

Naruto ise hafifce gülümsedi ve asıl konuyu unutarak, zihnini ele geçiren düşüncesini dile döktü.

"Meraklanınca çok tatlı oluyorsun."

Sasuke anlamsız bir şekilde Naruto'ya baktı. O kitabı merak ediyordu.

"Gözlerin meraklı bir kedi gibi, kitaba odaklanmış. Ellerinle sürekli oynayıp duruyorsun neredeyse parmaklarını kıracaksın. Ve birde dudakların kurumuş belkide..."

Naruto dediği şeylerin başka yerlere taşındığını fark edince sustu.

Sasuke ise sanki Naruto'nun söylediklerine rahatsız olmuş gibi bir ifade takınmıştı. Naruto ise onun rahatsız olmasından dolayı kendini suçluyordu. Keşke dilini tutsaydı.

Ama Naruto'nun bilmdeği bir şey vardı. Sasuke aksine bundan hoşlanmıştı. Yinede alışık olmadığı bir durumdu.

"Peki ah neyse..." Naruto kaldığı yerden devam etti. Ve elindeki kitabı ikisininde görebileceği şekilde öne çıkarmıştı. Sasuke de dikkatini o yöne çevirdi.

"Bu kitabı anlatmama gerek yok sanırım ne olduğu belli nede olsa."

Sasuke onaylarcasına kafa salladı.
Naruto ise kitabı açtı. Kitapda ki bazı yazılar anlamsız bazıları ise okuna biliyordu. Anlaşılan önemli yerler şifreliydi.

"Seni dışarıya daha özgür bir şekilde çıkarmak için, kölelere uygulanan özel bir çakra bastırıcı mühür uygulamalıyız. Uzumaki ailesinde mühürler yaygındır. Sena yapacağımız mührü ben, baş hizmetçi, baş muhafız ve bir kaç işde görevli olan liderler kullanabilir. Bunun canını nekadar sıkabileceğini biliyorum ama en azından, sana uzattığım çiçekleri tutabileceksin."

Naruto son cümleyi söylerken gülümsemişti. Sasuke ise Naruto'nun bu düşünceli davranışlarına hayran kalmakla beraber, ona olan ilgisi artıyor ve ona iyice bağlanıyordu.

Naruto elinde bir takım jutsular yaptı. Mühür teknikleri sona erince, bitiştirilmiş iki parmağını Sasuke'nin sağ omuzu üzerine koydu. Sasuke acı ile dişlerini sıkarken, koltuğun başını da koparırcasına tutuyordu.

Mühür tamamlandıktan sonra, Naruto parmaklarını geriye çekti. Naruto'nun geri çekilmesiyle, Sasuke kasılmalarının etkisini çekmeye başlamıştı. Koltuğu okadar sıkmıştı ki, parmakları kasılmaktan bembeyaz olmuş, kansız parmakların rengi daha yeni gelmeye başlıyordu. Dişlerini okadar sıkmıştı ki, sanki sıralı dişleri birbirlerinin üstüne binmişti.

Kralın gözdesi/NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin