İlk öncelikle merhaba ilk defa kitap yazıyorum ve beğeneceğinizi düşünüyorum bu arada ben Naz bu benim ilk kurgum okuduklarım ve yaşıtlarımın okuduklarını göre bir kitap hazırladım okumak isteyenleri bekleriz uzun bir kurgu olacağınız düşünüyorum şimdilik beğenilirse yenilerini de yazarım... İyi okumalarrr. ♥
Bugün yaz tatilinin son günüydü ve yarın okul vardı ben 10 sınıfa gidecektim. Okulumda yaşanan bazı sorunlardan dolayı okulumu değiştirmiştim ve şuan istambulda bir kolejde okuyoolacaktım bu yüzden heyecanlıydım. Yeni yaşam, yeni arkadaşlar, yeni okul ve dahası he bu arada ben Gamze 15 yaşındayım 13 kasım doğumluyum burcumda akrep. Annemin adı Yasemin , babamın adı ise Melih şimdi kurgumuza başlayalım.
B ugün okulun ilk günüydu açıkcası heyecanlıydım da saat 6 da uyanmıştım okulum saat 8 de başlayacaktı vaktim vardı. O yüzden bende arkadaşım Laleyi çağıdım onunla aynı okula gidecektim.
Lalemmm- Efendim kanka ne aradın sabahın köründe daha kargalar bokunu yemeden he başımın belası ne oldu söyle ne olduda sabahın köründe uyandırdın beni.
lale biraz uyumayı çok sever hatta biraz değil baya baya uykuya çok düşkündürç
Gamze- Kamkammmm günaydınn seni açğıracakrım kahvaltıyı filan birlikte yapar okula birlikte yaparız diye düşünmüştüm.
Lale- Ayyy kankam iyi yapmışsın aslında ben de üşeniyordum kahvaltı yapmaya 10 dk ya ordayım.
Gamze - Tamam bekliyorum hadi kapat.
10-15 dakika sonra zaten lalede gelmişti giyindik kahvaltımızı falan yaptık ve hazırdık artık çıkabilirdik.
Gamze- Anne biz çıkıyoruzzzz .
Yasemin- Görüşürüz kızım dikkat edin kendinize
ve okula yürümeye başladık.
Okula geldiğimizde saat 7.45 di bizde telefonlarımızla fotoğraf falan çekinmiştik.
VE SAAT 8.00 ZİL ÇALDI BİRAZDAN HOCA GELİRDİ.
Sınıfa biz girdiğimizde çok kişi yoktu toplam 5 kişi filandık sonra gelmeye başladılar sınıfta toplam 15 kişiydik.
hoca geldi ve yaz tatilimizin nasıl geçtiğini falan sordu bizde cevapladık ilk gün böyle bitmişti.
oooooooo ilk bölümden 268 kelime bence iyi tabiki şuan az geliyor ama iki bölüm birden yayınladım ayyy beğenin ya bence güzeldi
acaba sınıfta pick me girller olacak mı kavga olacak mı bizi bu yolda neler bekliyır hep beraber okuyup göreceğizz
neyse size iyi okumalar AŞKLARIMMMMM ♥♥♥.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZ
ChickLitGamze- Bugün voleybol maçım var çok heyacanlıyım. egemen- Ben güveniyorum sana ayrıca hissediyorum da kazanacaksınız. Bir genç kızın hem aşık olma süreci ve sonrası hem de voleybol serüveninden bahsedilmektedir. Kitabımda bazı üzüntüler olacak mutlu...