KÖR OLUR GÖZLERİM SEVİYORKAN...
Evet bugün piknik vardı açıkçası ondan sonra abim işe hiç konuşmamıştık ben uyandığımda da arkadaşının yanına gitmişti.
ve üzerimi giyindikten sonra çıktım kahvaltı yapmadım ne de olsa direk gidecektik.
Lale ile okula vardıktan sonra yarlerimize oturup hocanın gelmesini bekledik telefonla ilgileniyorduk hocayı beklerken. Tabi ben laleye olanları anlatmamıştım servis ile giderken anlatırım diye düşünmüştüm.
hoca geldi ve sınıfdan çıkarak okulun girişine doğru yürümeye başladık servise binerek piknik alanının olduğu yere gitmeye başladık.
Hazır fırsat bu fırsat diyerek lale ye döndüm telefonundan kulaklığı ile müzik dinliyordu çünkü gideceğimiz yer uzundu.
Gamze- Kanka ben sana bir şey anlatıcam.
Lale- Anlat kanka bir şey mi oldu.
olan her şeyi anlattım ve telefonda olan olayı gösterdim lale bana numarasını verdiğimden dolayı kızmamıştı. Oda zaten baranın numarasını aramış ama bulamamış.
olayı anlattıkdan sonra bana hayırlı olsun egemen senden hoşlanıyor filan demişti tabi bende aksini ikna ederek saçmalama çocukla tanışalı 3-5 gün oldu diyerek gevelemiştim ama bende onu görünce bir garip olmuyor değildim.
Neyse gideceğimiz yere varmıştık. Arabadan indikten sonra örtüleri falan sermiştik ve oturmaya başlamıştık.
Baya oturmuştuk ve sınıfça bir fotoğrafda çekilmiştik. Hepimizde güzel çıkmıştık.
Böyle bir hatıra bırakmak istemiştik birbirimize çekildiğimiz fotoğraflarda atmıştık tabiki eve gidince Instagram'a atacaktım.
baya vakit geçirdikten sonra az ilerde voleybol sahası olduğunu öğrendik ve gidip oynamaya başlamıştık.
Ben topu kurtarmak için topa koşarken topu kurtardıktan sonra yere düşerken bir anda kendimi egemenin üstünde bulmuştum yani kendini yere atmıştı bende otomatikmen onun üstüne ddüşmüştüm hem utanıyordum hemde heyecanlanmıştım.
biz bir süre böyle durunca Lale Baran oooo ayıp oluyor ama aile var demişlerdi. Bunu ayrıca laleye soracaktım ikisi bir olmuş bana sataşıyorlardı ki be bu durumlarda çok utangacımmm ve bunu lale biliyor ah lale ahhh
Egemen- Dikkat et gamzeli ben olmasam fena canın açıyacaktı.
yine bana gamzelim demişti. ve bu bana mutluluk veriyordu.
Gamze- Asıl şimdi senin canın acıyor şuan üzerine düştüm veya düşürülttüm mü demeliyim.
diyip kalkmıştım lale ve baranadda daha ağız payı vermemek için hemde utanmıştım ayrıca ne düyon gamzeee sen kafayı mı yedin şuan eminim kıp kızarığımdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZ
ChickLitGamze- Bugün voleybol maçım var çok heyacanlıyım. egemen- Ben güveniyorum sana ayrıca hissediyorum da kazanacaksınız. Bir genç kızın hem aşık olma süreci ve sonrası hem de voleybol serüveninden bahsedilmektedir. Kitabımda bazı üzüntüler olacak mutlu...