Egemen gelecekti hemde biriyle.
yarım saat sonra kapı çaldı Egemen ve yanında bir kız Egemene sarıldım ve içeriye davet ettim.
İçeri geçtiler abim konuşuyordu.
Emir- Allahım yine geldimi egemeno kanka gel evi senin üstü-
bizi görmüştü daha çok egemenin aynındaki kızı ve susmuştu.
kız siyah saçlı kahverengi gözlü tahminimce 1.65 boyunda ve 15-16 yaşında bir kızdı.
Egemen- Çek lan gözlerini kızın üstünden dedi abime abim de kendine gelip konuştu.
Emir- Hayırdır kardeşin mi .
Egemen- Evet kardeşim.
Ben ve abim aynı anda ne diye bir tepki vermiştik.
Egemen- Tanıştırayım kardeşim Ecrin 16 yaşında bizimle aynı okulda okuyacak aynı sınıfta.
beni gösterdi ve tekrar konuştu.
Egemen- Bu güzellik benim sevgilim Gamze 15 yaşında.
abimi gösterdi.
Egemen- Bu bunu tanımana gerek yok dedi. hemen sonra şaka şaka bu Emir gamzenin abisi
kız gözlerini abimden alamıyordu, Abimde gözlerini kızdan alamıyordu.
Gamze- Egemen hiç bahsetmemişti tekrardan hoş geldin.
Ecrin- Nasıl ya abi diyip abisine döndü.
Ecrin- Ama ben seni tanıyorum bizim orda baya ünlüsün.
ayy canım sevgilim... kızıda sevmiştim
Gamze- Yok ya abartma dimi egemen
Ecrin- Bir tek tc ni bilmiyorum diyebilirim
Egemen alttan ecrini cimcikledi ve konuştu.
Egemen- Abartıyor ya kardeşim.
diyip kızı kolunun altına aldı. kızı kendime çekip konuştum.
Gamze- Bırak be görümcemi ay ben bu kızı çok seviyor ee sevgilin var mı ve ya sevdiğin hayat nasıl gidiyor.
Egemen ve abim aynı ayna ne sevgilisi ya dediler
Hadi egemeni anlarımda sen ne alaka abi ya kıza abayı yakmıştı.
Egemen- Sana ne oğlum kız benim kardeşim ister sevgilisi olur ister olmaz. demişti ama farkında değil ki kardeşi benim öküze aşık olmuş .
Egemenin aynına gidip yanaklarından öptüm ve sessizce konuştum.
Gamze- Sen kardeşini unut ya dedim oda bana
Egemen- Ne unutması dedi sonra anladı ve neyse abinden yenmiş bir yumruğum var acısı çıkar.
Egemen dudağıma doğru yaklaşmıştı ki görümcemin yanına giderek söylendim
Gamze- Ayyhhh kızım bu abin uslu durmuyor vallaha bunun eski sevgilisi filan var mı ağzından laf almaya çalışıyordum.
Ecrin- Ayyy vallaha hee bu her gün farklı kızlaydı.
NE DİYE BİR TEPKİ VERMİŞTİM Kİ ecrin ne dediğini anlayıp şaka yaptım falan dedi.
Emir- Film falan mı izlesek ya ben sıkıldım.
onu onaylayıp flim açtık.
ben abimin yanında oturuyordum egemene trip atacaktım.
Egemen- Gamzelim niye orda oturuyorsun yanıma gelsene ya.
abimi dürtüklemiştim oda anlamı gibi konuşmaya başladı ama gözü ecrin deydi inşallah yanlış bir şey söylemezdi.
Emir- Evet kızım gitsene sevgilinin yanına.
abi ne diyon desemde egemen gelip beni kucaklayıp yanına oturtmuştu ama bunlara abim bir şey demiyordu çünkü bizi görmüyordu ben ne yapacağımı biliyordum zorlada olsa egemenin yanına oturdum ve konuşmaya başladım.
Gamze- Eyyyy ecrincim sen abimi çok sevdin her halde gözlerini alamadığına göre.
Egemen- Harbi oğlum ne yapıyorsunuz siz öyle ayrılın bakim.
söyleniyordu hay ben ağzımı ne diye konuşursun ki egemen susmuyordu bende çözümü buldum
Gamze- Aşkım diyip dudaklarına yapıştım .
şoka girmişti ama hemen adapte olup karşılık vermeye başladı ve beni kuçağına aldı.
Nefessiz kalınca dudaklarından ayrıldım ve alnını anlıma yasladım. ne olduğunu anladı ve hemen kucağından indim oda gülüyordu.
Yani ne diye sen ecrinle konuştun ki uslu uslu oturmuşuz hadi onu geçtim ne diye çocuğu öpüyorsun.
egemen gülmeye devam ederken böbreğine bir tane geçirdim film izlemiştik egemen ve ecrir bizde kalacaktı biz yorulmuştum egemene sarılıp uyudum oda uyumuş olucak ki abimle ecrin de uyumuştu gece kalktığımda içimden egemenin uyanmamasını diliyordum.
Çünkü abimle ecrin bir birine sarılmış uyuyorlardı.
neyse saatte baktığımda saat 5 di sabahın 5 mi gittim ve hemen bir duş aldım geldiğimde bunlar hala uyanıyordu.
Benim duş almam giyinmem falan saat 7 diyi bulmuştu bir aksilik çıkmasın diye sakince ecrini uyandırdım. Ona giyebilmesi için rahat şeyler vermiştim şuan saat 8 di ve kahvaltı hazırlamıştık.
Ecrin- Şey ya gamze sana bir şey diyeceğim.
Gamze- De gülüm.
Ecrin- Ben sanırsam abinden hoşlanıyorum.
Gamze- NEEE
Ecrin- Bağırma kız aaaa
Gamze- Hee tamam gerçekten mi evet tamam ya ben sizi ayarlarım egemeni de sorun etme.
Ecrin- AYYYYY dünyanın en güzel görümcesi yemin ediyorum ya deyip bana sarılmıştı.
Egemen ile abimi uyandırıp kahvaltı yaptık.
Egemen- Bugün bir arkadaşımın partisi varmış gider miyim.
Ecrine dönüp sessizce
Gamze- Fırsat bu fırsat abimde senden hoşlanıyor mu öğrenmiş oluruz ki bence hoşlanıyor ama.
Abim- Bana uyar ayrıca ne fısıldıyorsunuz siz ya
Gamze- Bize de uyar
Ecrin- Abi saat kaçta.
Emir- Örnek al örnek kız abisine abi diyor adıyla söylen miyor.
Gamze- Sus emirr
Egemen- Saat 9 da abim
Ecrin- Sağol abi
kahvaltıyı yapıp kaldırmıştık biraz video izleyerek kahve içmiştik .
BU BÖLÜMDE BÖYLEYDİ HUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BEĞENDİNİZ Mİ
SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZ
Chick-LitGamze- Bugün voleybol maçım var çok heyacanlıyım. egemen- Ben güveniyorum sana ayrıca hissediyorum da kazanacaksınız. Bir genç kızın hem aşık olma süreci ve sonrası hem de voleybol serüveninden bahsedilmektedir. Kitabımda bazı üzüntüler olacak mutlu...