Sürpriz

25 1 4
                                    

Gördüğüm şey ile donmuştum karşıdaki ekranda Egemen vardı ve konuşuyordu.

Merhaba gamze merhaba güzelim bu videoyu izlediğin an ki gülümsemen hiç solmasın ben seni o kadar çok seviyorum ki sana ne desem azdır sen bana sevgiyi öğrettin ben takılmalık bir insanken senleyken hep seni düşündüm sen yokken de gözüm hep seni aradı. Bana bu duyguyu sen öğrettin yalan yok daha önce flörtüm oldu ama ilk defa böyle hissediyorum seni ilk gördüğüm gün okul... O gün herkes yanımızdaydı ama siz lale ile gelmediniz o zaman anladım ki sen farklıydın kızlar resmen üstümüze atlicaklardı siz oturuyordunuz biz yanınıza geldiğmizde kendini gösterdin kendini dik tuttun işte ben o an anladım ki bizim ki ilk görüşte aşkdı senin ismini öğrendikten sora seni hiç araştırmadım hatta instangrama bile girip adını aratmadım bilmiyorum neden yaptım ama içimdenki ses senin onu araştırıp tanımamı değilde senin bana kendini tanıtacağını söyledi iyi ki öyle yapmışsın sen benim hep iyi ki lerim oldun ve ilklerim oldun Güzelim benim seni o kadar çok seviyorum ki seni alıp böyle içime sokmak hiç kimseyle paylaşmamak istiyorum seni asla kısıltlamam ama seni görsünler seni arzulasınlar istemiyorum o gamzen... o gamzen sadece benim yanımda belirsin ve yüzünden hiç solmasın istiyorum biri seni güldürsün ama sen sadece bana gül istiyorum bu duyguları ben seninle öğrendim ve tam 3 aydır birlikteyiz ve bana bu 3 ay nasıl geçti deseler her bir saniyem mutlu derim çünkü yanıma sen vardın bu yılda bana gelen en güzel şey oldun. Ben hayatımda sadece 2 kadına değer verdim Annem ve kardeşim ama artık sende varsın. İyiki varsın birtanem 3. ayımız kutlu olsun. He bu arada arkana bakmayı unutma.

Ben arkamı döndüm ve yere çökmüş bir egemen buldum. 

Egemen- Bebeğim ilk aşkım iyi ki varsın iyiki hayatımdasın 3. ayımız kutlu olsun.

elinde bir adet kolye vardı.

Gamze- E-egeme-n b-en ne diyeceğimi bilmiyorum yani teşekkür ederim.

Egemen- Bir şey değil bebeğim.

kalktı ve kolye yi takti ben egemenin boynuna sarıldım oda hemen ellerini bana sardı.

Ecrin- Öp öp öp öp

Lale- Öp öp öp öp

Baran-Öp öp  öp öp

Emir- ya ne öpmesi desene ecrin oda bir tane cimcik atmıştı ve susmuştu.

ama yalın abim lale Ecrin Banu ve baran öp öp diye bağırıyorlardı. Egemen ise bana bakıyordu izin ister gibi ben gözlerine baktım ve dudaklarımı evet diye oynattım. Oda bana yaklaştı belimden kendine çekti ve vücutlarımızı bir birine yasladı ve dudakları dudaklarımı buldu...

Kaybetmekten korkar gibi yumuşak bir şekilde beni öpüyordu bende ellerimi boynuna doladım bir elim ensesindeki saçları okşarken bir elim boynuna sarılıydı ve bende öpüşüne karşılık veriyordum. Nefessiz kalana kadar öpüşmüştük. Nefessiz kalınca egemenden ayrıldım oda alnını anlıma yasladı

Egemen- Seni seviyorum.

Gamze- Bende seni seviyorum dedim ve dudaklarına bir buse kondurdum.

bir an bir alkış koptu bizi alkışlıyorlardı.

Egemen beni kendine çekti ve sarıldı...

Gamze- Hadi ya ayakta kaldık dedim  sandalyelerin ve masanın olduğu kısmı gösterim oturalım diye ekledim.

Egemen elimi tuttu ve beni kendisine çekti şuan oturuyorduk.

Gamze- Hadi ya d-c oynayalım.

Herkes beni onaylayınca bir şişe bulduk ve oynamaya başladık.

BİR GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin