Küçük başlangıçlar

64 4 18
                                    

Yarın okulda pikniğe gidecektik. Bende o yüzden yarın için okulda ne giyebileceğime karar vermeye çalışıyordum ki telefonuma bir bildirim sesi geldi. Merak  etmiştim çünkü lale biraz hastaydı yani uyuyordu pek de arkadaşım olmadığından kim olduğunu merak etmiştim. Ve bu yüzden hemen telefonu elime alıp bildirimi açtım.

Bildirim bilinmeyen numaradandı. Ve aynen şöyle yazıyordu. Bugün tanıştığım için mutlu oldum numaranı sınıf grubundan aldım inşallah rahatsızlık vermemişimdir. Ben Egemen.

Bende ona benimde tanıştığımıza mutlu olduğumu söylemiştim. ve de sormuştum bir şey mi oldu da yazdın.

Egemen- Hayır ya ayıp ettin arkadaşımızı hal hatır sormak için yazamaz mıyız illa bir sebep mi gerek.

neeeeeee arkadaş mı daha bugün tanıştık çok hızlı gitmiyor muyuz gibi düşünceleri yazmak için kafamdan düşünceleri kovarak cevap verdim.

Gamze- Tabiki yaza bilirsin bu saat de yazdığın için merak edip sordum. Beni yanlış anlamanı istemezdim pardon.

Egemen- Gamze şaka yapıyorum tabiki saçmalama bu saat de yazdım evet bir şey soracaktım çünkü.

eee o zaman ne geveliyorsun yazmamak için kendimi zor tuttum. 

Gamze- Ne soracaktın.

Egemen- Çok güzel bir soru şunu soracaktım Baran lalenin telefon numarasını istiyorda. Grupta yok muymuş bulamamış mı öyle bir şey den dolayı sende varsa lalenin telefon numarasını bana verebilir misin .

biran düşündüm acaba versem lale bana kızar mı diye ama versem bir şey olmaz yani aynı sınıftaydık ayrıca lale rahatsız olursa zaten söylerdi diye düşünmüştüm.

Gamze- Tamam ben sana numarayı vereyim. 050... numara bu 

Egemen- Teşekkür ederim gamzelim.

ayyyy bir dakika bana şuan neden durup dururken gamzelim demişti ayyyyyyyyyyy çıldırıcağımm aca ben ne desem ayyyyy

Gamze- Ne demek rica ederim egoşş -silindi- kızım egoş ne ya köpek aldın da isim mi taktın

Gamze- Ne demek her zaman - silindi- ne demek her zaman sana bu çocuk numara almak istemeyecek ya her zaman slk slk konuşma

Gamze- Bir şey değil kapı çalıyor da ben gitsem iyi olur yarın okulda görüşmek üzere.

Egemen- Görüşürüz gamzelim sen kapıya bak.

ayyy çıldırıcağım bu 2 etti neyse kapı çalıyordu kapıya bakayım he buarada annem komşuda babam işte ben evde tekim. annem gelmiştir diye yürümeye başladım.

kapıya doğru geldiğimde zil bir daha çalmıştı ne bu alacaklı gibi içimden söylenip kapıyı açtım. ve ben ŞOKKKKKKKKKKKKK.

KARŞIMDA ABİM DURUYORDU ŞAKA MIII

Hemen koşarak boynuna atladım ne de olsa onu özlemiştim bu arada abisine çok düşkün bir insanımdır.

abim benden kurtulmaya çalışarak güzelim dur boğulucağımm diyordu 

ne yaptığımın farkına vararak abimden çekildim oda bana bakarak beni yanaklarımdan öptü.

arkadaşlar bu bölümde böyle bitmiş oldu biliyorum kısa yazıyorum ama ilerledikçe uzuyacak bölümler size sözz.

BU ARADA BAKALIM ABİSİ  İLE  EGEMEN TANIŞACAK MI NELER YAŞAYACAĞIZZZZ MERAKLA YENİ BÖLÜMLERİ BEKLİYORUZ 

BİR İNSTANGRAM BÖLÜMÜ ATICAM VE ONDAN SONRA BÖLÜMLER BİRAZDAHA UZAYACAK...

NEYSE SİZİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN AŞKLARIMMMMM......


BİR GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin