Bugün annem ile babam gidecekti o yüzden onlarla daha çok vakit geçirmek istiyordum abimde gelmişti yanına inmiştim yemek yedikten sonra abimin yardımıyla sofrayı kaldırmıştık tabi o yapmamıştı bana emir vermişti daha çok ama yine bir iki şey yapmıştı en son sinirlenip sırtına atlamıştım
Emir- ya sen gerizekalımısın acaba ani hareketler yapıp duruyorsun.
Gamze- çok konuşma burada işim bitti haydi salona.
demiştim ki zil çaldı annem ben açarım diye bize seslenmişti bizde tamam diyip salona gçiyoduk ben abimin sırtında evin kapısı direk zaten salona bakıyordu biz annemin yanına doğru yürürken annem kapıyı açtı.
tabi ben o sıra abimle ilgileniyordum yanaklarını öpüyordum saçlarını falan çekiyordum.
Annem egemen aa hoşgeldin yavrum içeri geçsene diyene kadar her şey normaldi.
biya egemenin oldu yere baktığımda kasılmış yüz hatlarıyla bize bakıyordu.
Egemen- Merhaba yasemin abla annem bugün gideceğinizi söyleyince gidelim dedi bende geldim önceden tabakları falan getirdim sanırım misafir var ben rahatsızlık vermeyeyim.
Annem- Yok oğlum ne rahatsızlığı ayrıca evde misafir yok gamze abisi ben varız daha melih abin gelmedi.
Egemen emirin abim olduğunu öğrendiğinde yüzünde garip bir şaşkınlık vardı.
Egemen- Sağ ol yasemin abla tabakları sana vereyim bende geçeyim.
diyerek yanımıza geldi ben hala abimin sırtında olduğumu fark ederek indim ve egemenin yanına ilerledim.
ve ona hoşgeldin diyip odama çıktık abim ben egemen.
odama çıktığımda kapıyı açtım ve ilk onları odaya soktum ve ardından ben girdim.
Emir- Gamze kız bu çiçekler ne kim aldı sana a not da var dur bakim.
Gamze- Abi ne diyon ya lale aldı biri almadı başka kim alacak en sevdiğim çiçek papatya ya geçende bir olaydan dolayı gitmişti onu telafi etmek istemiş.
biz abimle konuşurken arkada egemen sırıtıyordu.
Emir- sen niye sırıtıyorsun egemen ne oldu bize de söyle bizde gülelim . dedi abim oldukça samimi bir şekilde.
Egemen- He yok aklıma bir şey geldide he bu arada gamze çiçeklerin çok güzelmiş.
Gamze- Sağol benim içinde çok kıymetliler değer verdiğim bir aldı kalbimi kırmıştıda.
Egemen- Öyle mi güzelmiş değer verdiğin demek.
ki de demişti ama sessiz bir şekilde ama ben duymuştum
biraz sohbet ettikten sonra zil çaldı ben açmaya indiğimde lale yi gördüm.
merdivenler doğru yürürken annemlere selam verdi.
Ve o an aklıma söyldeğim yalan geldi ani hareketle lale yi kendimi çektim ve olayı anlattım ona ben hallederim demişti.
çiçekleri vazoya koymuştum abim öyle diyince notuda saklamıştım .
neyse lale ile odama girmiştik lale 1-2 dk sonra çiçekleri fark ederek aaa benim aldığım çiçekler mi onlar demişti bu arada ben egemen ile yan yana lale ile karşı karşıya oturuyordum abiimde çaprazımdaydı.
Egemen- Yo çiçekleri ben aldım demişti ban sessizce.
ona kolumla vururken lale ye cevap vermiştim abim anlamasın diye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZ
ChickLitGamze- Bugün voleybol maçım var çok heyacanlıyım. egemen- Ben güveniyorum sana ayrıca hissediyorum da kazanacaksınız. Bir genç kızın hem aşık olma süreci ve sonrası hem de voleybol serüveninden bahsedilmektedir. Kitabımda bazı üzüntüler olacak mutlu...