Evden çıkmıştık arabaya binmiştik. Tek arabayla gidecektım oda abimin arabası ben önde oturuyordum baran egemen lale arkadaydı.
ve kahve almaya gelmiştik biz indik kahve aldık ben benimkini egemene tutması için vermiştim hava esiyordu o yüzden hırka mı giyecektim. Hırkamı giyindim ve karşımdaki kişi ile şoka girdim ve konuşmaya başladı.
Gamze- Yalınn.
Yalın- Gamzeee
Ve yalına doğru koşmaya başladım. Ve boynuna atladım oda bana sarıldı. Biz sarılırken abimler gelmiş olucaktı ki ayrıldık abimde saarıldı.
egemen kıskanmıştı yani belli oluyordu çenesi kasılmıştı.
Yalın- Kız gamzeli ne kadar büyümüşsün.
AHHHH işde onu demiyecektin normalde bana hiç öyle demezdi daha çok cimcim derdi ama neden böyle dediğini anlamamıştım.
ben tam cevap verecekken egemenin yalının suratına yumruk geçirmesi bir olmuştu.
Egemen- Gamzeliymiş evet gamzeli benim gamzelim sorun mu var.
Gamze- Aşkım sen ne yapıyorsun ya çocuğa indirdin bir tane. Ayrıca sana ne oluyor ya ne dedi sanki.
Egemen- Ne mi dedi.
onlar orda yalınla ilgileniyordu biz burda kavga ediyoruz.
Gamze- Evet ne dedi yani ne olmuş bana gamzeli dediyse.
Egemen- 1. sen benim gamzelimsin, 2. ise bu kim oluyorda gidip boynuna sarıldın.
Gamze- 1. senin gamzelin ola bilirim ama bu çocuğu dövmen gerektirdiğini değiştirmiyor, 2. yalın bizim abimle çocukluk arkadaşım ve sana da sarılırım kıskanma, 3. ise sen beni mi kıskandın.
Egemen- Evet kıskandım ayrıca sarıl o zaman seni durduran ne.
Beniii kıskanmışmıydııı ay erim ben bu çocuğu. Sarılmak için boynuna atladım ve ayaklarımı beline sardım oda bana karşılık verdi. Biraz sarıldıktan sonra inmiştim ve abimlerin bize baktığına gördüm.
Ben yalının yanına eğilip konuştum.
Gamze- Yalın gerçekten özür dilerim seni tanımıyordu o yüzden öyle çıkıştı.
Yalın- Sorun yok sevgilin mi.
Egemen- Evet sevgilim sorun mu var ayrıca benim gamzelim.
diyerek beni tişörtümden çekip ayağa kaldırdı ve beni kolunun altına aldı.
Yalın bu duruma gülmüştü abim ise bize dönüp konuştu.
Emir- Aferin lan sana kardeşimleyken gözüm arkada kalmayacak böyle sahiplen böyle koru onu. Ama biz yokken yani ben de biliyordum adama dalmayı Yalın bizim çocukluk arkadaşımız yediğimiz içtiğimiz birdir. Ne zamandır görüşemiyoruz hem Gamzede Yalını çok sever o yüzden gelip sarıldı.
Yalın- Evet bu arada tanışamadık. Ben Yalın KEFİL sen. diyip egemene el uzattı.
Egemen- Bende Egemen YÜKSEL. Deyip yalının uzattığı elini sıktı.
Saat zaten 3 buçuğa geliyordu o yüzden hepimiz Baran ile Egemenin maç yapacağı yere geldik Egemen ile Baran üstünü değimiz bizim oturduğumuz yere gelmiştiler.
Egemen- Abinler nerde güzelim.
Gamze- Abimle Yalın bir şeyler almaya gittiler markete.
biz şuan baran egemen ben ve laleydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZ
Literatura KobiecaGamze- Bugün voleybol maçım var çok heyacanlıyım. egemen- Ben güveniyorum sana ayrıca hissediyorum da kazanacaksınız. Bir genç kızın hem aşık olma süreci ve sonrası hem de voleybol serüveninden bahsedilmektedir. Kitabımda bazı üzüntüler olacak mutlu...