Planlar

31 2 2
                                    

Bugün ecrin bizde kalacaktı. Eklerleri yedikten sonra ecrinle sohbet etmeye dalmıştık. 

Ecrin- Oyyy kuzummm benim seni seviyorem ya en sevdiğim görümcem.

Gamze- 1. Hepsine okeyimde en sevdiğim görümcem ne be aa benden öncesi hakkında konuşmuyoruz. Ayrıca ne oldu durup dururken yağcılık yapıyon.

Saat şuan gece 1.23 dü ve yorulmuştum ama hiç de uyuyasım yoktu yatsam uyurdum ama şuan o enerjide değildim.

Ecrin- Bir şey isticem ama ufacık bir şey yaa ben emirle uyusam bu gece. Abime bir şey der misin.

Gamze- Biliyor musun seni anlıyorum bende egemen le yatmayı çok seviyorum ama bil bakalım kim eksik senin işi çıkan abin.

Ecrin- Cevap

Gamze- Aman git be bende egemenim ikinciciğim ayıcığım lie uyurum.

Ecrin cevabı duyunca sarıldı.

Ecrin- Teşekkürlerde ikinciciğin biricik değilmiydi ya o.

Gamze- Evet ama biriciğim egemen ikinciciğim de onun bana aldığı ayı.

Ecrin- İyiymiş neyse dünyadaki en güzel görümcem ben yatmaya gidiyorum.

Gamze- Tamam sen git hadi iyi fan fin fonlar ay pardon ya iyi geceler diyecektim.

Ecrin- Yaa gamze 

Gamze- Tamam tamam hadi git yat abimi daha bekletme. He bu arada bir şartım var sen gidiyon ya şuan seninle bir oyun oynucaz ama onu sonra söylerim şimdi gidebilirsin.

Ecrin- Anlamadım ama tamam hadi ben kaçar.

                                                               WHATSAPDAN

Egemen- Napıyon güzelim.

Gamze- Hiç su içmeye kalktım sen.

Egemen- Bende işimi halletmeye çalışıyorum.

Gamze- İyi bende su içtim yatağıma doğru ilerliyorum.

Egemen- İyi güzelim ecrin uyudu mu

Gamze- he benim odamda yatıyor ben gidiyorum şimdi.

Egemen- Tamam güzelim siz uyuyun bende çalışayım öptüm görüşürüzzz

Gamze- Bende seni öptüm görüşürüzz.

     Ve egemen ecrin deyince bir götlük yapasım gelmişti abimin odasına aniden girecektim.

Ve 3,2,...1  kapıyı açtım.

Eeeeeeeeeee bunlar uyuyor. Hayellerim boşa gitti ya.

Abim- Noldu güzelim 

Gamze- he yok egemene konuştumda ecrini sordu bende uyudu dedim de onu demek için girdim neyse size iyi geceler.

Abim-İyi geceler güzelim.

Uyuduklarını gördüğümde bende çıkıp uyumaya karar vermiştim.

odama gittim ve uyumuştum sabah ecrin uyandırmıştı kahvaltımı edip çıkmıştım.

okula gittiğimde laleye selam vermiştim. Egemen bana yorulduğu için bugün uyuyacağını söylemişti o yüzden gelmeyecekti lale de baran ile oturuyor diye ecrin ile oturacaktık.

Ecrin- Yaaa anlat artık şu oyunu ne yapacağız.

yol boyu sormuştu ama ben okula gittik mi anlatıcam deyip erteliyordum laleyi de çağırıp anlatmaya başladı.

BİR GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin