Egemen biraz daha bana yaklaştı.
Egemen- Ben bir işi yarım bırakmayı sevmem gamzelim.
dedi ve biraz daha yaklaştı aramızda çok az mesafe vardı. Bende onu taklit ederek.
Gamze- Yarım bıraktığın iş mi varmış.
Diyerek bilmemezlikten geldim.
Egemen- Tabi ki vardı en son ben seni öpüyordum.
Diyerek yaklaşmaya başladı bende yaklaştım. Tam öpecektiki lale içeriye konuşarak daldı.
Lale- Gamzem aşkım hala patlamadı-
bizi gördüğü gibi lafı yarıda kesildi.
Lale- Upsss ben yanlış bir zamanda geldim sanırsam.
ben egemeni itip mısırları tenceren kaplara boşalttım bunları nasıl oldu demeyin bende bilmiyorum ve laleye dönerek konuştum.
Gamze- Ay ne yanlış bir zamanı egemende bana yardım ediyordu. Dimi Egemen.
Egemen tezagaha yaslanmış bizi izliyordu.
Egemen- Yooo tam öpüc-
derken yanına gelip elimle ağzını kapattım.
Gamze- Ayy bu çocuğun aklı karışmış dimi egemenim.
Egemen- Öyle diyorsan öyledir. dedi ama lale ye dönerek yoo öpüyordum sen gelmeseydin dedi.
lale güldü ve oda ağzını oynatarak baskın basanındır dedi.
egemen ise ben sizi görürüm dedi.
ben onların arasında kafa oynatırken bunaldım ve biden konuşmaya başladım.
Gamze- Ayhh ne oluyor be lale sen mısırları al egemen sende yürü.
Lale ile Egemen aynı anda tamam kaptan sakin dediler sanki planlanmış gbi ve gülmeye başladılar.
Lale mısırları bıraktım egemeni de elinden tutup mutfakdan çıkardım.
Egemen peşimden geliyordu şuan salondaydık ama ben bunun farkında değildim.
Egene dönüp konuşmaya başladım.
Gamze- Ya sen niye beni öpmedin ki ne diye konuşuyorsunuz.
Egemen- Öperim ama hiç kimseyi de umursamam. dedi
Gamze- Öp o zaman seni tutan ne.
dediğim an abime hemen bakıp eğilip kısa bir şekilde dudağımdan öptü. Tabi ben niye o tarafa baktığını anlamamıştım. ve bir ses duyuldu.
Emir- Lan oğlum napıyorsunuz gözümün önünde ay ALLAHIM ayrıl lan kardeşimden.
ve ben şuan salonda abimin önünde olduğumuzu yeni anladım ve hemen abime döndüm.
sinirden kıpkırmızıydı çenesi kasılmıştı.
Gamze- Abi vallaha yanlış anladın.
dediğim an Egemen lafa atladı.
Egemen- Abi öp dedi ben umursamam dedim oda umursama o zaman dedi kusura bakma bir tık senin önünde oldu ama değer diyip bana dönüp yanağımı öptü.
Şuan kıpkırmızıydım hem söylediği cümleler hem sonra yanağımdan öpmesi falan kıpkırmızıydım.
bana dönüp sessiz bir şekilde fısıdadı
Egemen- Sana kırmızı çokk yakışıyor.
Emir- Allahım tövbe ya gel kız buraya diyip beni yanına aldı lale de gelmişti şuan oturuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZ
Chick-LitGamze- Bugün voleybol maçım var çok heyacanlıyım. egemen- Ben güveniyorum sana ayrıca hissediyorum da kazanacaksınız. Bir genç kızın hem aşık olma süreci ve sonrası hem de voleybol serüveninden bahsedilmektedir. Kitabımda bazı üzüntüler olacak mutlu...