Voleybol

45 3 112
                                    


Medya- Bugünki Gamze kombini maç için.

Dün güzel vakit geçirmiştik. Akşama doğru Egemen ve Ecrinde evlerine gitmişlerdi şuan saat 6 voleybol koçu mesaj atmıştı. Yarın okula takım giyerek gelmemizi istemişti 1. dersin ortasına doğru bizi alacağını söylemişti.

Egemenim arıyor...

Telefondaki yazıyı gördüğümde yüzümde bir sırıtış olmuştu jojuğu  daha bekletmemek için telefonu açmıştım.

Egemen- Güzelim günaydın napıyorsun.

Gamze- Sanada günaydın egemen hazırlanıyordum.

Egemen- Okula birlikte gidiceğiz dimi. derken arkadan sesler geliyordu. * Abiiiii şortumu ve formamı nereye koydun hoca onlarla gelmemizi istedi.* Yaa kızım onlar çok kısa ama * Abi saçmalama nerdeler* Ya tamam tamam orda odamda.

Gamze- Aşkım niye kızın formasını alıyorsun ya.

Egemen- Ama onlar çok kısa. Bir dk sende voleyboldasın yoksa güzelim sen şimdi kapat ben seni aricam diyip telefonu yüzüme kapattı.

                                                        Egemenden.

Egemen- Naber lan emir napıyorsun.

Emir- İyidir oğlum hayırdır sabahın köründe aradın rüyanda beni mi gördün.

Egemen- He mk rüyamda seni gördüm. Saçmalama Gamze okula şort ve forma ile gidecekmiş kurban olduğumum al onları saklaya çok kısalar onlar oğlum.

Emir- Sanene oğlum giyer giymez ne karışıyon

Egemen- Tamam abicim sen giy o kısa şortu. Deyip sanki ecrine sesleniyormuş gibi yaptı.

Emir- Ne şortu ya tamam ben konuşurum.

                                                             Emirden

Gamzenin odasına doğru çıktım. Ve odasına girdim.

Emir- Abicim ne yapıyorsun.

Gamze- İyi abi sen üstümü değiştiricem.

Emir- Ne giyeceksin.

Gamze giyeceği şeyleri gösterdi.

Emir- Abim bunlar çok açık değil mi

Egemen- Abi egemen mi aradı ben ona yapacağımı biliyorum. Sende çıkarsan üstümü değiştireceğim

Emir odadan çıkmıştı bende üstümü değiştirip odadan çıktım.

ve lale yi aradım bu arada lale ve baranda sevgili olmuşlardı.

Lalemm aranıyor...

Gamze- Oooooo lale hanım siz benim telefonlarımı açar mıydınız.

Lalemm- Ne alaka ya aaa bu aralar doluyduk o yüzden.

Gamze- Tabiiiii tabiii yaptın sevgili bizi 2. plana attın püüüü yazıklarım olsun.

Lalemm- Ya öyle deme napıyon sen

Gamze- Neyse seni bize çağıracaktım kahvaltı yapar okula giderdik.

Lalemm- Tamam kapat iki dk kaya ordayım.

lale 5 dk sonra gelmişti kahvaltımızı yapıp evden çıkmıştık lale de voleyboldaydı.

evden çıkmıştık ki egemen ecrin ve baranı gördüm.

İkisi bir olmuş Ecrine ataşıyorlardı.

Baranı lale görür görmez bana döndü.

BİR GENÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin