Kapının yumruklanmasıyla gözlerimi araladım. Uykumun açılmasını bi kaç saniye beklerken, kapı hala yumruklanıyodu. Parsın yatağındaydım. Ve o ise yeni kalkıyordu.
"Kim bu amını yurdunu siktiğimin piçi?" Diyerek kalkıp gözlerini ovuşturdu. Uykum açılırken ayağa kalktım.
"Ben bakarım." Dediğimde kafa sallamış oturuş pozisyonuna geçmişti. Kasıklarım ve kalçamda olan ağrıyla dün gece aklıma geliyo ve bu biraz utanmama biraz da sevinmeme neden olurken kapıya gelmiştim.
Açmadan önce mercekten baktım. Doruk, Selim ve Emre gelmişti. Ay bu isimleri saymaya başlarsam günlerim heba olur ben bunlara 3 silahşörler dicem.
Kapıyı açıp elimi belime koydum.
"O nasıl kapı çalma şekli pardon da! Evde hasta var kardeşim biraz kibarlık!?" Diyerek 'cık cık' layarak salona doğru gittim.
Hasta da hasta yalnız... Dün geceden sonra senden benden iyidir diye düşünüyorum ben şahsen!?
Yani evet doğr- iç ses? Seni benden alabiliyormı? Yoksa ben seni kendi ellerimle yok etmeye çalışıcam!
Ay keşke keşke, nerde o günler!?
GİT.
Yankılı olandan mı?
Aynen ondan. GİT.
"Yaa yenge gözünüzü seveyim! Şu kapı niye açılmıyor?" Kınayıcı bakışlar atarak devam etti. "Kız yoksa beni aldatıyomuydu?" Diyerek bana 'inanamıyorum size' bakışları atarken ben fal taşı gibi olmuş gözlerimle ona baktım.
"Sevgilim o benim!?" Dediğimde bana yaklaştı.
"Eee benim kocam!?"
"Doruk git başımdan vallahi gebertirim seni!" Dediğimde çığlık attı?
Çığlık? Evet bildiğimiz olan şu canımız yandığında falan ya da yardım isterken ki attığımız çığlık!?
"Pars bu kız beni öldürücek yetiş sevgilim!" Diyerek üstüme gelmiş ve ben bir şey yapmadan kollarımı boynuna dolamış kendi kendine sıkıyodu.
"Lan olm bırak kızla uğraşmayı artık!" Diyen Emreyle Pars içeri girmişti.
"Noluyo olm?" Diye sorduğunda Doruk, benim kollarımı bırakmış kendini yere atmış ve kıvranıyordu.
"Bu kız beni öldürmeye çalıştı!" Dediğinde kaşlarım havalandı.
"Lan kalk şurdan!" Diyen Selim onu kaldırmış koltuğa itmişti omuzlarından. Emre ve kendisi de oturdu.
"Sabah sabah saçmalamayı bırakıp, neden mükemmel uykumuzu siktiğinizi sorabilir miyim canım (!) arkadaşlarım?!" Onlar tartışırken ben banyoya ilerledim. Kasıklarım cidden ağrıyordu ve ağrı kesici içersem biraz dineceğini düşünerek banyoya girdim.
Arkamdan Doruğun hala bana attığı laflara göz devirip güldüm.
Banyonun çekmecelerini karıştırıp bulduğum ilk yardım çantasından bir ağrı kesici aldım. Mutfağa gidip bir bardak su doldurdum ve ağrı kesiciyle birlikte içtim.
"Kızıl?" Parsın sesiyle ona döndüm. Mutfak kapısından bana geldi.
"Hı?" Sakin çıkan sesimle kaşlarını çatıp gözlerini kıstı.
"İyi misin?"
"Biraz, yani şey, ııı. İyiyim ya boşver. Gittiler mi?" Derin bir nefes verdi.
"Neyi boşveriyim. Dün fazla mı zorladım seni?" Kısık çıkan sesiyle dudaklarımı ısırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Tutkunu~
ChickLitÖylesine yazılmış bir kurgu değildir! Bazı kısımları (başı sadece benden haberi bile yok 🥲) yazarın hayatındandır. Üstelik kitapta küfür ve +18 olucaktır. Rahatsız olanların bakmadan gitmesi rica (!) olunur😊