AĞAĞĞAĞĞĞĞAĞĞĞĞĞĞĞĞ
Hayır sevinçten ağlamicam hayır. Cık yok yapmicam. Tamam tamam derin nefes al...ver...al...ver
AĞAĞAAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞĞĞĞĞĞ
Elimde telefonla evde ordan oraya koşuyodum.
"Kız yeter bütün komşular başımıza toplanıcak şimdi aaa Gizem kime diyorum. Hiç umursuyomu hele bak şuna yaa."
"Aannniiiieeeeeğğğğğ" diyip boynun sarıldım ve her yerinden öpmeye başladım. Annemin benden kurtulma çabalarına son vererek karşısında iki elimi yumruk yaparak boynumun hizasında kaldırıp ayaklarımla da ritim tutuyordum. Nasıl yaptım inanın bilmiyorum ama işte hayal edin be.
"Annnieeğğğğ bugün işe gelmesem olur mu? Bak lütfeennnn söz veriyorum yarın kapanışa kadar durucam lütfeeennn."
Diye anneme attığım bakışlarla annem bana tek kaşını kaldırmış iki elini beline koymuş bakıyodu."Sebepp?"
"Annee eee şey." Ne dicektim. Bunu da düşünseydim keşke eee evet.
"Şey"
"Gene o ağzı bozuk itin yarışı mı var?" Diyip bakınca göz devirdim. Pars aşkıma böyle sesleniyodu. Ve evet çevremde ki herkes Pars'a olan aşkımı biliyodu da.
"Yaa anne onun ismi Pars, Parss ayrıca hayır yarış değil daha güzeli kızz" dediğimde annem bi gözünü kapayıp düşünür gibi yaptıktan sonra bana baktı tekrar.
"Mesajına görüldü attı?" Tekrar göz devirdim.
"Canlı yayında seni farketti?" Kafamı iki yana salladım.
"Heh buldum. Senin mesajlarına olan cevabın sonuçları seni engelledi İnşallah?" Annemin artık aştığı sınırda ben ağzım açık bakakaldım.
"Yaaa annee ne diyon kız de tövbe." Diyerek elimi kulağıma götürüp dişime vurdum. Böyle miydi ya bu? Neyse konumuza dönelim.
"Annieeğğğ" artık bıkkın bakışlar atınca ona yalvaran köpke bakışlarımı yolladım.
"Pars buluşma düzenlicek ve motoru olan ve kendine güvenen kişilerle yarış yapmak için avantaj veriyo. Yani kendine öğrenci arıyo. Lütfeen gidebilir miyiiimmmm?" Diye
sorduğumda göz devirdi ve beni kenara itip mutfağa geçti."Ay oldu başka? Olmaz hanımefendi izin vermiyorum. Üstelik sen dün gece kaçta geldin bakiyim?" Oflayıp peşinden gittim.
"Yaa annee bak bi daha böyle bi fırsatım olmayabilir nolurr yaaa." Dediğimde bana kınarcasına baktı.
"Sen 9 ay karnında taşı..." Diye söze başlamasıyla başımı eğip ofladım. Devamını biliyodum. "Yedir, içir, besle, büyüt, bu yaşa getir kendisi ağzı bozuk bir tekinsiz yarışçıya kapılsın."
"Yaa ama anne bak lütfen diyorum yaa." Annem kafasını kaldırıp bana kısa bi bakış attıktan sonra demlediği çaya baktı.
"Saat kaçta?" Sorusuyla hemen attığı storyi anneme açtım. Saat 5 teydi.
"E tamam kızım daha saati var o zamana kadar gelde bana yardım et dükkanda. Hem senin acelen ne saat daha 11 ve ben işime geç kalıyorum senin yüzünden."
"Anne dükkan senin yaa bu kadar takmaa"
"Dükkan benim ama her gün monoton olarak gelen düzenli müşterilerim var benim Gizem."
"Yaa anne daha gidip hazırlancam, duş alcam, kıyafet seçicem hadi yaaa."
"Akşam 10 dan önce evde ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Tutkunu~
ChickLitÖylesine yazılmış bir kurgu değildir! Bazı kısımları (başı sadece benden haberi bile yok 🥲) yazarın hayatındandır. Üstelik kitapta küfür ve +18 olucaktır. Rahatsız olanların bakmadan gitmesi rica (!) olunur😊