5. Bölüm

111 4 8
                                    

Hastanedeydik ve isminin Tuğçe olduğunu öğrendiğimiz ablanın kızıyla ben bekliyodum. Ve merak ediyodum. Acaba ne olucak diye.

Ikınma sesleri ve çığlık sesleri geldikçe ben bile irkiliyodum. Çocuk yapmayı bi gözden geçirmek lazım hani. Korkmak demeyelim de tırstım diyelim canım. Hığğ.

"Gizem abla annem ne zaman çıkıcak yaa içerde ne oynuyorlar çok ses geliyo." Dediğinde yutkundum.

Ne oyun ne oyun sorma he

"Eee tatlım şey. Eee..." Dediğim sıra Pars gülerek gelmişti.

"Birazdan çıkarlar merak etme ufaklık." Dediğinde ona döndüm. Tekrar gelen çığlı k sesiyle gözlerimi belertip yutkundum. Pars yanıma gelip kulağıma yaklaştı.

"Hala emin misin çocuklarının babası olduğuma? Ben buradaki korkundan sonra çocuk yapabileceğimizi sanmıyorum da." Diyerek uzaklaştı ve güldü. Omzuna vurup kaşlarımı çattın ve kaşlarımla Eslemi işaret ettim.

Omuz silkip eğilmişti.

"Eee küçük hanım heyecanlı mısınız?" Dediğinde Eslem kafasını salladı ve heycanlı heycanlı anlatmaya başladı.

"Evet evet annem bana anlattı. Abla olucakmışım. Üstelik kardeşim erkek olucakmış. Annem dedi ki, ona sen hem abla hem de arkadaş olucaksın dedi." Dediğinde gülümsedim.

İçerden çıkan hemşireyle oraya döndük.

"Evett. Hayırlı olsun ikiside çok sağlıklı ve nur topu gibi bir oğlumuz oldu." Dediğinde arkadan gelen ebenin kucağındaki bebeğe kaydı gözlerim.

"Gizem abla bende bakmak istiyorum." Dediğinde gülümseyip kucağıma aldım. Beraber bebeğe bakarken minik ellerine dokundum. Çok tatlıydı lan pezevenk!

"Ayy yerim ben seni!" Dediğimde Eslem bana gözlerini açıp baktı.

"Ablaaa! O yenicek bir şey değil kardeşim o benim!" Dediğinde güldüm. Parsta yanımızda gülüyodu. Gözlerim ona kaydığında bebeğe dikkatle baktığını gördüm.

"Çok tatlı demi?" Dediğimde kafasını salladı. Pür dikkat bebeğe bakıyordu.

Ebe yanımızdan bebeği götürdüğünde bizde içeri girmek için doktora sorduk ve girebileceğimizi fakat yormamamız konusunda uyarınca kafa sallamış ve girmiştik.

Eslem kucağımdan inip annesine koştu ve sarıldı.

"Annee kardeşim geldii!"

Eslem deki akıldan bende istiyorum arkadaşlar. Kız leylekleri annesi babası sanıyo sanırım...

"Biliyorum kızım." Diyerek kızının başından öptü.

"Anne adı ne olucaak?" Diye sorduğunda kadın tekrar kızını öpüp Parsa döndü.

"Adınız neydi acaba?" Diye sorduğunda kaşlarım havalandı.

"Pars efendim." Ne kadar saygılı bi çocuk oldu bu yaa.

"Pars olucak o halde adı." Dediğinde Pars da şaşırmıştı.

"Aklınızdaki ismi koyun lütfen. Hem huyu falan benzer şimdi." Dediğinde gülmüştük.

"Aslında aklımda bir isim yok. Babası da sen istediğini koy dediğinden dolayı bende o kadar yoğun trafikte soğukkanlı bir şekilde bizi kurtaran kişinin adını vermek istiyorum. Hem güzel de bir hikayesi olur." Dediğinde gülümsemiştik.

"Anne anne biliyo musun? Gizem abla Pars abiye çok aşık." Dediğinde ellerimle oynuyordum. Kantinde ona anlatmıştım. Yani ne biliyim ben 4 yaşındaki çocuğun bunları hatırlayacağını?!

Motor Tutkunu~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin