Charles
Ráno jsem se probudil sám. Až na stolku jsem našel vzkaz od Nett že šla na ranní masáž.
Usmál jsem se a řekl si že si zajdu trošku protáhnout a zacvičit. Aby Nett neřekla tak jsem jí tu taky zanechal vzkaz.Slabě jsem se protáhl a zacvičil. Při návratu na pokoj už tam seděla jen v ručníku kolem těla a v druhým měla zamotaný vlasy. A byla na telefonu.
„Ahoj lásko " skloním se a dám jí pusu aspoň na tvář.
„Ahoj" usmála se a odložila telefon na stolek vedle postele. A podívala se na mě. Přetáhl jsem si tričko přes hlavu a chystal se do sprchy. Jen v boxerkách jsem přešel k ní a sundal jí ručník z hlavy. Vzal jsem si jí do náruče jako princeznu a nesl si jí do sprchy. Smála se a říkala že nepotřebuje sprchu dvakrát za sebou. Kdo říká že bude jen sprcha.Na nohy jsem jí postavil až u sprchy, přičemž jsem jí zaterasil cestu aby mi neutekla. Stáhl jsem si boxerky a jí rozvázal ručník. Strčil jsem naše těla do sprchy a zapl vodu. Spojil jsem naše rty. Natiskl jsem jí na zeď. Pravou rukou jsem jí držel za čelist a levou jsem jí kreslil kroužky na boku. Levou rukou jsem postupně jel níž až k jejímu klínu. Slabě jsem po ní přejel a odpovědí mi bylo její zavzdychání.
Usmál jsem se a zajel jí dvěma prsty do nitra. Zavrátila hlavu dozadu a kousala se do rtu. Svou rukou začala přejíždět i po mém penisu. Po chvíli dráždění jsem jí otočil k sobě zády a začal do ní pomalu přirážet.
…
„Aaa jídlo " zajásá jak malá holka když vyjdeme z koupelny. A hned se hrne ke stolku kde nám nechali snídani kterou jsme si objednali na pokoj.
„Člověk jí dělá dobře a ona se rozběhne za jídlem" zasměju se. Otočí se na mě s plnou pusou hrozna.
Hodí po mně pohled ať jsem zticha a pokračuje ve snídani. Přidám se k ní nebo mi to všechno sní.
…
Dneska se vypustila do světa letošní formule SF-24. A taky naše kombinézy a prostě vše. Opět profi fotky. Nett se mohla strhat když viděla pár našich nepovedených snímků z focení.
…„Jestli na mě něco vytáhneš na Valentýna tak tě kopnu" to mi přesně řekla ale tak objednat jídlo a udělat si fajne večer není tak špatný ne? Dneska byla Nett s mojí mamkou někde na holčičím dnu nebo co.
„Jsem domaaa" zakřičí od dveří a zabouchne za sebou až se zdi zatřesou. Skočí ke mně na gauč s potutelným úsměvem. Všimne si jídla a usměje se.
„Neřekli jsme si že na Valentýna kašleme?" Zeptá se.
„To sice jo ale co je špatného na večeři s filmem?" Usměju se na ní.
„Dobře jdu se převléct a vrátím se zpět..." dá mi pusu na tvář a letí do ložnice. Vrátí se ve volném tričku a kraťasích s rozcuchaným drdolem na hlavě.
Pustil jsem film a dali jsme se do jídla.Už jsme jen sledovali film ale všiml jsem si jak Nett spíše sledovala mě než film. Otočil jsem se na ní ve stejnou chvíli jako ona. A stalo se to co jsem nejméně čekal. Vrhla se na mě jak po kusu masa.
ČTEŠ
Knihomolky vetřelec {Ch.L}
FanfictionKnihomolka, která zná lásku jen z knih a filmů... Závodník formule jedna. Půjde to dohromady? 15+ (Příběh nebude nijak souviset s reálným závodem/životem, vše bude poupraveno!)